Monday, March 28, 2011

DAH 2* TAHUN 1 HARI~~ALHAMDULILLAH MASIH BERNAFAS

Genap sudah umurku 2* Tahun 1 Hari.

Maxis pon dah expired tak ada call free dah hehehe..

Apa yang aku inginkan dalam hidup ini adalah kebahagiaan dan kejayaan di dunia serta akhirat.

Bertemu jodoh dengan orang yang boleh membahagiakan aku serta Allah memurahkan rezeki aku.

Aku manusia yang punyai banyak kelemahan dan kadang-kadang kita alpa dengan keseronokan dunia tanpa kita sedar mati semakin menghampiri kita.

Mati itu pasti cuma bila dan bagaimana kita tidak tahu.

Umur hanya angka dan kematangan seseorang itu tidak boleh dikira dengan umur.

Terima kasih pada yang telah mengucapkan dan mendoakan aku sempena hari lahir aku ni sama ada di blog, FB, telefon dan ada yang siap nyanyi lagi untuk aku. Thanks Anith Shasha Chan =)

Befday aku kali ni sangat bermakna sebab aku sambut sehari lebih awal bersama geng-geng KBU. Siap ada yang sponsor kek lagi.

Thanks pada Cik Zai Penang.


(3 dari kanan)


Banyak juga kejutan yang dirancang oleh ahli-ahli KBU. Memang bikin panas dan air mata aku mengalir ja.

Dasyat betoi depa prank aku.

Kalau nak tau lebih lanjut jom kita tengok apa rancangan depa DISINI

5 comments:

  1. ahahahaha.. ingat.. senyum mau maneh.. :P

    ReplyDelete
  2. Happy birthday! Moga panjang umur, murah rezeki & happy happy selalu :-)

    ReplyDelete
  3. Hepi Belated Birthday... Muga dipanjangkan umoq serta dimurahkan rezeki olehNya

    ReplyDelete
  4. salam kenal.. rajin2, ziarahlah blog hamba (AKu SEBUTIR PASIR) kalau nak baca pengalaman hamba travelling ke 45 buah negara.. :)

    ReplyDelete
  5. wahh ada kek...bestnyer mereka sambut kan

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi