Thursday, March 17, 2011

DEBARAN KIAN TERASA


Wah lebih kurang 10 hari lagi Gathering Kami Blogger Utagha akan berlangsung.

Aku dah berdebar-debar dah ni.

Selain akan dapat jumpa kawan-kawan yang tak penah aku jumpa dan kawan-kawan yang dah penah jumpa dan akan jumpa sekali lagi mesti la rasa debaran tu lain macam ja.

Hehehe...

Dengar-dengar ramai juga yang nak konvoi mai Penang, ada yang dok Kat Perlis dan Kedah.

Bila aku tengok semangat depa yang sanggup mai dari jauh tu terus rasa terharu. Nak menitik ayaq mata aku ni.

Kat situ aku tengok ada semangat setiakawan, ada semangat nak tolong menolong sama-sama kawan walaupun depa ni tak pernah jumpa langsung. Tu yang paling buat aku terharu tu,

Ada yang mai kemudian akan singgah amik kawan-kawan di sepanjang perjalanan ke Penang ni.

Kalau yang nak join tu try la risik-risik kat KBU kot2 ada kosong lagi ka Keta.

Pada yang mai konvoi naik motor dari Perak tu dan yang drive keta, hati-hati la di jalan raya.

Ingat KBU tersayang.. EH??

Ingat orang yang tersayang

=)



13 comments:

  1. kshda pun gtu gak..mana yg mampu tolong kita tolong2 nooo

    ReplyDelete
  2. bulat lg laaa.. 1st time nk join gthng neh.. malu laaa.. xknai laaa...

    ReplyDelete
  3. selamat maju jaya abg alcatraz ucapkan..

    ReplyDelete
  4. nak p sgt tapi ada kursus..huhuhuhu

    ReplyDelete
  5. ermmm....

    1st just nk ucap selamat kt suma..hati2 dlm perjalanan..

    2nd dah gath reramai tu make sure pengisian dia ada la..

    cik gk jgn lupa kt agenda carity event ujung taun ni..

    klu bleh 4wrdkn masa gath nnti..

    ReplyDelete
  6. mai la gath kat area KL ni, haha konvoi:P

    ReplyDelete
  7. cayala blogger utagha... semangat kan.. kipidups.. mesti seronok gath rerami cam nih..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi