Tuesday, March 29, 2011

DEMI KBU JAMBATAN PULAU PINANG SANGGUP KU REDAHI



Tengahari tadi masa dok lepak dalam FB, tetiba tengok status kak Shida kata nak mai jumpa geng2 KBU dekat seberang. Aku apa lagi mesti la nak join juga. Terus buat cadangan makan charkuetiau.

Contact Pakcu Sofi, Hadi dan Syukri Hasshan tapi masa tu Syukri Hasshan ja on, Pak cu dengan Hadi belum lagi, so kami p rempit dulu naik motor asing-asing tunggu Onie, Erika dan Tatia Bulat dekat depan Pacific seberang.

Dah kumpul ramai-ramai terus ke Char Kuetiau SG 2 telur dibasuh.

Sekali dah ada Mikro KOkus dok tunggu. Tak lama selepas tu Nadh dan adik dia Nadzli sampai. Ada Daus, Adam dan juga Che Ain. Lama lepas tu Kak shida, Kirin Selama Perak dan juga Amalina sampai plak.






Time ni aku dok tegur syukri yang dok gigi straw "Cukup tak Straw kalau tak cukup ni ada lagi sambil tunjuk straw aku"





Memang dipenuhi dengan gelak tawa perjumpaan kami tadi. Lenguh mulut gelak.

Tengok reaksi aku masa ni dah la... Gelak sakan




Masuk plak Nadh yang asyik dok cakap ja. Pot pet pot pet mulut dia macam bertih jagung. Dalam FB mengaku pemalu.. aiyooo...




Lepas tu ada sesi bergambar plak....

Ni la skandal aku di KBU..

Daus hakhak


Tak sesuai la aku nampak cam kakak dia plak. Memang hakikatnya dia muda dari aku pon hehehe =P Tapi bak kata Daus "Umur hanya angka" keh3...'




Skandal kedua adalah Mikro Kokus dan Onie Iyoko aka Meaw

Malu2 jer Mikro Kokus.. Comel cam bearbear haha


Errr...Adi Suda tak marah ke Onie??




Tapi dalam banyak-banyak pasangan aku suka pasangan ni...

Jom vote.........

Comel sangat depa ni, sepadan........ Kalau dalam FB pon depa 2 orang ni kemain lagi Mamadom la papadom la..Sekeh juga satgi hahaha... =P




Kat KBU ni depa dah buh nama kat aku GKSB= Gadis Kampung Skandal Banyak

Auuuwwww...

Banyak sangatkah skandal??

Errr... Ni skandal aku juga kah???


Mata sepet 2-2 hahaha...




Dan hari ni kami warga KBU berkumpul sekali lagi.

Tak puas Gathering hari tu.



Antara geng KBU yang hadir tadi =)



Demi KBU jambatan Pulau Pinang sanggup ku redahi. Balik tu kena hujan...

Basah lokoih hohoho...

TAGLINE KBU

WE ARE FAMILY

=)


Pic dicedok DISINI

20 comments:

  1. wahhh.. besh la depa. skendel.. lalalala~~

    ReplyDelete
  2. waaa!!!!!!!!!!apa ni cik GK !!!!!!!!!! T__T

    cop3,, siyesly kmi sepadan ka ? hihihhi :P

    ReplyDelete
  3. tatau la adi marah ke idak,huhu

    ReplyDelete
  4. woowwww!! jeles..itu saje..ekekkee... :P

    ReplyDelete
  5. jeles sgt3333!!! hahaha...

    ezma penah makan kat char kuey teow telur ayam di basuh...sedap sgtttt :)

    ReplyDelete
  6. wah meriah betol korang.. :)

    ReplyDelete
  7. jelesnye!!tadi petang pas balik keje kena p servis moto..uhuhu..

    ReplyDelete
  8. haha..gk..buh gamba saya..femes la saya nanti..hahaha

    ReplyDelete
  9. besh2..byk ea kak attend gathering

    Ok come visit my blog
    Yg menariknya~~~
    zaty luvlianncezz dh da fb!!

    ReplyDelete
  10. hehe penuh ngn scandal eceh jelesnya dpt pi pekena CKT sedap huhu

    ReplyDelete
  11. Amboi. sakannya depa no.. huhu. ^^

    ReplyDelete
  12. haih...aku termasuk plakk....sudah..

    ReplyDelete
  13. seronoknya asyik berjumpa member blogger...kat kuching ni tak de orang nak buat...huhuhuhuhu




    New Entry: Pemandu Wanita: Berhemah VS Berbahaya

    ReplyDelete
  14. @frames+lenses

    amboi nadh dia yang jadi tukang atuq skandal org buat tak tau plak..

    ReplyDelete
  15. nora: jangan jelessss........=P


    Tomatokering: nada cam marah tapi suka kan? keh3... ;)


    meaw: hahaha ngada... =P


    Yaya: yeah sangat best =D


    ezma: memang sedap..nak tambah malu hehehe =P

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi