Thursday, March 17, 2011

HAIHHH BUANG MERATA BENDA YANG DALAM-DALAM NI~~~



Aku heran betoi la..

Awat banyak orang suka jatuhkan barang depan bilik aku tak tau.

Mentang-mentang la bilik aku hujung sekali, berhadapan plak dengan pintu masuk ke blok aku, berdekatan dengan toilet plak tu.

Ingat tong sampah ka apa?

Tapi depa tak buang sampah.

Baru-baru ni ada anak tudung sapa tak tau depan pintu bilik. Jatuh la tu. Tapi tak kan tak sedar-sedar kata anak tudung hilang.

Roomate aku pon siap dah sangkut dekat penyidai depan bilik ni.

Tu baru anak tudung.

Yang hari tu lagi la.. Nak tau aku jumpa apa?

Seluar dalam depan bilik aku...

Agak-agak ar.. Kalau nak bagi jatuh pon bagi la jatuh benda berharga sket, duit ka apa ka ni hentam jatuhkan seluaq dalam.

Tak lalu aku nak pegang. Aku sepak ngan kaki ja p jauh2 hahahaha....

Pastu jiran bilik tegur seluaq dalam hang ka ni?

Ish mau ja aku kata tengok la saiz..sama ka dengan aku?? Aiyooo....




Sekali aku tak tau la sapa p kepit kat penyidai aku. Lama gak la seluaq dalam tu dok kat situ tanpa dituntut oleh tuannya.

La ni tak ada dah. Tak tau la kot2 tuan dia mai amik senyap2 ataupun dah jatuh bawah.



NOTACIKGADIS: Jaga seluar dalam ampa jangan sampai terjatuh depan bilik orang lain.

13 comments:

  1. tu dia aihh, hahahaha.. :P mtk tlg cuci sekali kot. :P

    ReplyDelete
  2. hahhahhahhahha...musti dy segan. musti gak dy amik memalam buta time sume org da tido..aishh

    ReplyDelete
  3. hhahaaa....oppss....y sure bkn y diah..hehehe

    ReplyDelete
  4. ahaha..sepak2 je anyss?lawak oh..

    p/s::awat besaq sangat sluaq dalam kat gambaq tu? boleh masuk lagi sorang kat sebelah..kui2..

    ReplyDelete
  5. ntah...
    bagi jatuhla henfon sebijik dua...
    pendrive ka...
    rezeki maaaaaa...

    ReplyDelete
  6. hahhaahah....tetiba teringt kes msa kat asrma masa kolah dulu2...seluar dlm dilelong lam dwn prep sbb xda org tuntut...lawak2....

    ReplyDelete
  7. weh..pasai pa hg leh update belog!!aku xleh pon..toek toi!!!

    ReplyDelete
  8. huhuhu.sy pun same la kak.
    caner lah dieorg leh tertinggal bnd2 mcm ni..
    lepas tuh x ngku lak tu. biar kat situ sampai makcik cleaner amek and buang.

    haih..

    ReplyDelete
  9. kalau kat asrama mmg salu camtu~ da jatuh buat2 xnak ngaku dia pun~huhu

    ReplyDelete
  10. kadang-kadang dorg suke bwk baju kotor penuh2 dalam baldi lepas tu2 yang jadi jatuh tu, huuuu

    ReplyDelete
  11. wakakaka.... nasib baik kat asrama ni penyidai masing-masing dpn bilik je. Agak2 dpn blk tu ade baju org lain. bole buang. die dah amik space tuk org blk ni.. woo jahat .
    tapi x penah buat cmtu.. saya baik..

    ReplyDelete
  12. kat umah kami pun slalu kna camtu..campak mcm2 bnda la..adesss
    hi cik gadis

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi