Tuesday, March 22, 2011

I LIKE KISSES...


Kelmarin dan hari ni adalah Misi untuk post T-Shirt KBU.

Mula-mula harus lah membeli kotak pos ekspress ini.




Bersepah kan??

Aku buat sorang-sorang ja kot. Tak dan nak kemas.

Lepas tu semalam kul 9 lebih dah masuk tidur. Lotih la bai...




Buat punya lama.

Nak buka kotak, nak tulis nama dan alamat lagi, penat gak ooo...

Baru banyak ni..




Dah meningkat sket.




Nasib baik ada kisses peneman ku di kala keboringan dan keletihan

I Like Kisses =)


Terima Kasih pada Syukri yang bagi cekelat ni hehehe...


Jadi ni adalah senarai nama yang aku dah pos baju kat depa.


AMIRUDDIN
PIQAH BAGUS
CONFUSE
KHAIRUL AZFAR
MIZZNISS
TAUFIK HELIOS
AERINA FAZLIN
NURUL SYAFINAZ
SYARAFINA
HANIS HALIM
SITI ROHANI
FADHIRUL
WAN NOOR AZLINDA
PAPA KHAI
NUR AMIRA ALIAS
FATIMAH ALIAA
KHAIRANI
ALCATRAZZ
SALMIA SAIDIN



Yang lain-lain dalam proses. Sabar yer.

10 comments:

  1. kalu ukoq tggi tu..
    bleh lbih tggi dr tuan yg pack tu kot...

    baideway tima kasih byk kerna berusaha satlekn suma...

    jasa mu d kenang..biaq jasa jd kenangan..

    ReplyDelete
  2. nak sikit cokelat... emamng kental la GK menguruskan tshirt2 KBU

    ReplyDelete
  3. tudiaaaa aihhhh,awat tak beli sampul yg leper sikit gk?

    ReplyDelete
  4. waaaaa....g langkawi ritu byk gila beli coklat ni..haha
    mmg ngulu coklat aje keje

    ReplyDelete
  5. thanxx cik GK sebb dh post..xsabaq nak tggu..wuhuu~~ kami pkai dlu sebelum hangpa grad..ngee~~

    ReplyDelete
  6. uihhhh penat gak tu, mn nak mbuka lipatan kotak2 tu lgkan...pepun TQVM cik GKSB krna mlakuknnya dgn pnuh keikhlasan...:)

    ReplyDelete
  7. gb pulak bergelumang dgn bahulu. hahahah!!!

    ReplyDelete
  8. gksb ada sy punya alamat ka?
    sy lupa samada pnah bg atau x..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi