Thursday, March 10, 2011

JOM JOIN GATHERING~DAN DAPATKAN T-SHIRT KBU YANG TERHANGAT DI PASARAN



Mari-mari dengar ini cerita. Khas untuk mereka yang berada di utara tanahair.

Kali ni Gathering akan diadakan di Penang.

Kalau tak silap aku belum ada Gathering di Penang kan?

So butir-butir yang ampa perlu tau semua ada dalam banner.




Kalau p Gathering tu plak kalau dapat pakai T-Shirt KBU mesti best kan?

Seragam jer semua.

Kalau sapa nak tempah T-SHIRT boleh KLIK SINI untuk melihat design dan juga cara-cara nak order.

Jadi kalau sapa-sapa yang dah tempah baju kalau boleh bank-in/transfer kan duit sebelum hari Jumaat (11-03-2011) esok yer.

Kalau yang nak join gathering boleh bank-in/transfer sekali.

Macam mana nak buat?

Selalunya lepas ampa order aku akan bagi no akaun bank aku.

Jadi kalau sapa-sapa belum order cepat order.

Kenapa aku nak cepat???

Kalau orang yangterlibat dengan printing baju ni mesti tau harga kain tak menentu, kalau naik harga tu bukan naik seringgit dua kadang-kadang sampai RM 5.

Kalau kita lambat order takut lagi mahal harganya.

Dan aku akan settle semua tempahan hari Jumaat ni sebelum pukul 12 tengahari. Lepas ni aku nak balik kampung dan harap maklum yer kampung aku tak ada internet.

Adakah selepas itu tak akan ambil tempahan lagi???

Mungkin akan ambil cuma harganya kemungkinan dah tak sama sekiranya harga kain naik.

Tunggu apa lagi jom join Gathering dan dapatkan T-SHIRT KBU ...

=)

Nak join group KBU??


12 comments:

  1. aisey, sabtu la plak..xleh pi..huhu

    ReplyDelete
  2. as'salam cik GK..

    date ni kompom dah kan....
    x da pinda2 g dah ka...

    ReplyDelete
  3. Nak join!!!:)
    Cheq dok Penang:)

    ReplyDelete
  4. saya sudah bayar duit tshirt!hehe

    ReplyDelete
  5. waaa...mmg best dpt kenai ramai2..tapi sygnya saya x dpt join..huhu..happy gathering u all..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi