Friday, March 18, 2011

KEMALANGAN~DATANG TANPA DIUNDANG

Masih ingat ka ampa pasal ENTRY INI?

So inilah rupa kereta TTM yang eksiden hari tu.

Dari pandangan sisi





Ni dari pandangan hadapan



Nasib baik tak ada penumpang di sebelah dia.

Katanya dia nampak kucing melintas, nak elak pada kucing tu yang jadi macam ni. Dan rasanya dia bawa laju sama.

Kalau dengan aku tahu plak bawa slow. Reti plak pk keselamatan orang lain, bila sorang-sorang tak reti nak pikiaq nyawa sendiri.

Tudia beletiaq dah.

Apa-apa pon aku bersyukur sangat dia tak ada kecederaan yang serius.

Mekap keta cantik-cantik habis duit banyak dah kat keta ni. Bini no 2 katakan. Sayang gila bila dengar dia nak tukar keta lain bila dapat duit insurans nanti.

Ermmm...

Agenda ujung tahun ni tak boleh la nak dibuat lagi.

2 tahun lagi la rasanya...

Tak apa janji dia selamat.




14 comments:

  1. nsib baik TTM cik anis xdak apa...syukur alhmdulillah...

    ReplyDelete
  2. teruk tu....alhamdulillah org dalamnye slmt...

    ReplyDelete
  3. itu dya ttm cik anis hehe nasib tak da apa wuwu...erk2 teruk gak remuknya apa-apa pun alhamdulillah tak da apa2 berlaku pada ttm wuwu
    seram tgk kereta remuk cmtu wuwu teringat dulu pernah accident gak tp tak la seteruk remukan mcm tu wuwu

    ReplyDelete
  4. kereta dah tau...rupa dah tau cikit2..terjah2

    ReplyDelete
  5. huhhh teruk gak erk eksiden... nasib tuan dia ok.. huhhh

    pak cu: hahhaha nora dah siap f2f dah ngn ttm cik gksb nie.. cuma wktu tue tak tau ja... hahahha =P

    ReplyDelete
  6. alaaa..teruk tu.. nasib baik xjadi ape2 kan.. harta benda boleh dicari tp bkn nyawa..

    ReplyDelete
  7. takkan lari gunung dikejar...nasib baik kereta ja yg teruk.. syukur~

    ReplyDelete
  8. cis, terpakai company punye ID pulak. accept je la yg GKSB~ :)

    *GB

    ReplyDelete
  9. disebabkan kucing saja smpai jd camtu kan..
    ala.. kalau nak sorg2 ni feeling dia lain skit.. rsa cam nk race.. heheh..
    alhamdulillah xdak kemalangan jiwa..

    ReplyDelete
  10. Memang agak teruk...
    Syukur semua selamat. Mungkin ni semua boleh jadi pengajaran, moga di lain masa menjadi lebih berhati-hati....

    ReplyDelete
  11. dasat kete die tu... nasib tade pape.. seram sejuk dibuatnye..

    ReplyDelete
  12. teruk2..seb baik gksb x naek skali...hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi