Monday, March 14, 2011

KUIH CARA~AMPA KENAI LAGI TAK DENGAN KUIH NI??

Sebelum ni aku ada cerita pasal Dangai

So hari ni nak cerita pasal kuih lain plak.

Sapa suka makan kuih cara?

Ada 2 jenis kuih cara 1 kuih cara berlauk satu lagi inti gula tapi aku lebih suka yang inti gula punya.

Sebelum arwah tok aku meninggal dia ada ajaq cara nak buat kuih cara ni. Senang jer antara rajin dengan tak ja hehehe...

Ini kuih cara inti gula


Sumber Pic DISINI




Sebab apa aku suka makan yang inti gula? Bila gigit kuih cara ni kita boleh rasa ayaq gula dia keluar dalam mulut...uiiii sedapnya......

Sedap kan kalau dapat makan waktu petang macam ni.

Tengah ujan plak tu makan panas-panas... auuwww....

Nyummy!



8 comments:

  1. pengasuh anak2 aku selalu buat kuih ni & sedap. kalau bg bebudak tu makan yg beli [sbb aku tak pandai nk but sndr].. mesti depa komplen.. ckp tak sedap. mak buat lg sedap...

    ReplyDelete
  2. sis lbh gemar cara berlauk.hihi...yg ni susah nak bg anak2 mkn , sure gula dia meleleh..

    ReplyDelete
  3. kalau mkn time gula dia panas lagi boleh melecur lidah..ahahha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi