Wednesday, March 16, 2011

NASI LEMAK 50 SEN???



Assalamualaikum...

Morning...

Ampa makan lagi tak??

Kalau belum apa kata kita p pekena nasi lemak.


PIC GOOGLE




Nak nasi lemak berapa?

50sen??

Tak ada dah harga 50 sen sekarang ni

Tapi kalau belah utara ni ada lagi.

Abeh rendah sekarang ni harga 60 sen tapi besaq dia ada kot besaq penumbuk adik aku puteri yang 3 tahun tu.

Apa lagi jom pekena nasi lemak.


13 comments:

  1. dekat rumah pakcu ada lagi lima kupang, tapi ka cenonet ja la

    ReplyDelete
  2. tempting.. urghh meleleh ayak liorrr.. tgk nasi lemak daun pisang

    ReplyDelete
  3. btol2..
    kt kg sy pon 6 kpg jgk lg.. bnyk jgk dan sedap.. :)

    ReplyDelete
  4. haha .
    kalau kat tempat wani tak de nye 50 . paling2 pun RM 1 dan ke atas . huhu

    ReplyDelete
  5. kat skolah pun nasi lemak dah tak dak 5kupang...
    huuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. cik GK nak taw pulak harga kat KL/selangor nie? huhu

    ReplyDelete
  7. nasik lemak kat Kl. Murah rm1.oo tapi besarnya.. macam 50kupang kedah.. adeihh

    ReplyDelete
  8. kira okeh la tu. hee.. singgit pn da nak nek arga da la ni.. :)

    ReplyDelete
  9. sekarang memang susah nak dapat masi lemak 50 sen...memang rare giler lah....palingmurah sekarang nasi lemak sehinggit je...:)

    ReplyDelete
  10. uittt...ye ke???cne depa cari untung kalau hrga murah tu ek??hoho

    ReplyDelete
  11. kat tmpt kite..ciput teloq suku je.. i inggit daaa..

    ReplyDelete
  12. kat belah utara memang makan murah...
    heheh...
    teringat dekat kedah...
    tapi kalau sikit sangat, tak berasa pun...
    (n_n)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi