Tuesday, March 1, 2011

ROSAK! BUKAN LENSA ROSAK TAPI.......


Sekarang ni aku tengah berdiet untuk menguruskan badan.

Disebabkan aku rendah tinggi hanya 152 sahaja kalau berisi sket memang nampak sangat tak elok.

Sedangkan kalau aku tinggi dengan berat macam tu memang dah standard dah la.

Tapi semalam bila aku timbang


OMG!

Terkezuutt beruk. Beruk pon tak terkezutt macam aku.

Aku rasa penimbang tu rosak.




Tu la yang aku dapat simpulkan.

Penimbang itu rosak.



NOTACIKGADIS: VOTE DESIGN BAJU DISINI<===KLIK

16 comments:

  1. hehe.. p perbetul lu penimbang tuh.. huhu

    ReplyDelete
  2. hehehe..penimbang rosak eh??saye tak berani nak timbang berat sendri dah skang ni sbb tahu dh over limit..ki3..

    ReplyDelete
  3. sama la..risau dengan masalah mcm ni..skrg dlm proses turun berat badan..walaupun org ckp tak gemuk..tapi nak diet jugak..huhu..sbb rse dri ni gemuk..

    ReplyDelete
  4. hahahaha kita serupa!
    moh ler salahkan penimbang..suka tipu2 hahaha..
    kite kecik je kan dik ;p

    ReplyDelete
  5. its ok.. saya pon slalu dapat penimbang rosak... selalu sangat la sampai x suke timbang2 ni.. hahahaha

    ReplyDelete
  6. haha! igt ade kontroversi lagi :P

    ReplyDelete
  7. hehehehe..kena diet la pls ni..niesz pun ..asyik mkn je keja duk uma mcm nie..

    p/s: nape kaki berbulu..ekekeke..gurau je..

    ReplyDelete
  8. mesti berat ko 150kg kan???

    ReplyDelete
  9. ke g pebaiki la mesen tu.hehe


    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/03/marahtersend-mesej-kepada-yang.html

    ReplyDelete
  10. pokemon punye penimbang.. hehehe

    ReplyDelete
  11. penimbang itu rosak????
    hehehe...
    dah lama juga OE tak menimbang berat ni...
    agaknya dah naik jugak sebab OE kuat makan sejak kebelakangan ni...
    (n_n)

    ReplyDelete
  12. buang penimbang tu beli yg baru :P

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi