Friday, March 4, 2011

SEDIHNYA~~DAH HAMPIR 3 TAHUN




Assalamualaikum dan Selamat pagi semua..

Mulakan hari ini dengan senyuman maneh.

=)

Jangan terbeban dengan kerja sebaliknya ikhlaskan diri dalam bekerja sebab itulah sumber rezeki kita.

Hari ni aktiviti aku adalah tournament bowling yang dianjurkan oleh coursemate aku, al maklum la ada lebih kurang sebulan lebih lagi kami akan bersama.

Sekejap jer kan tetiba dah hampir tiga tahun aku study kat USM ni, insyaallah dalam bulan 9 ni akan konvo.

Meriah noks~~

Tetiba rasa sedih plak sob sob sob...

So hari ni aku mahu enjoy sepuasnya dengan bebudak kelas aku.



Senyum Mau Maneh

=)



10 comments:

  1. slamat bergrad..cis awl giler ucap..kih3...

    ReplyDelete
  2. wooo..mesti best mengigatkan kembali zaman study..huhuhu
    jadikan satu pengalaman...

    ReplyDelete
  3. cik GK ambek kos apa eh kat USm tu? ceq pun sama dh nak grad...sedeyhh wooo...huhu~~

    ReplyDelete
  4. tulah...
    masa sekejap je berlalu...
    tak sangka dah awal tahun lepas tu akhir tahun...
    belum sempat buat apa2 dah petang...
    alahai...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi