Saturday, March 5, 2011

SEMAKIN TUA SEMAKIN HOT??



Kalau kita tengok sekarang ni di sekitar kita mesti kita akan terlihat muda-mudi sekarang ni suka berpakaian seksi.

Tapi jangan terkejut jikalau kita terjumpa ramai mak cik-mak cik ataupun kakak-kakak yang berumur lebih tua daripada kita dari segi berpakaian sangat la seksi.

Contoh terdekat mungkin artis-artis la.

Semakin bertambah umur semakin seksi, muka pon tetiba menjadi tegang sampai bibir pon terjuih ke depan. Seksa plak aku menengoknya. Main cucuk-cucuk ker?

Sebab tu ada artis yang cari pucuk muda kot he he he....

Sepatutnya bila umur dah bertambah ni pakaian kena la jaga ni seksi kemain kalah anak dara.

Orang kata pakaian tak melambangkan peribadi seseorang tapi 1st impression itu penting right?

Apa-apa pon Tepuk Dada Tanya Hati, Tepuk Perut Tanda Lapaq.. Jom makan??


10 comments:

  1. jom makan umah kak pinky..ari ni cheq masak laksa..slurrpp ;p

    ReplyDelete
  2. betul....dunia nk terbalik....

    ReplyDelete
  3. eyka sokong statement awk gksb~ :)

    eyka pon pnah nmpak yang macm gksb..pompuan tua yang pakai seksi..gila hodoh~ huhu..T.T

    ReplyDelete
  4. salam...
    tepuk dada tanya kekuatan iman...

    ReplyDelete
  5. pelik sesangat tgk artis buat mulut pesen terjuih.... lawa ker kat dorang?

    ReplyDelete
  6. haiyoo,,macam2 la sekarang org buat nak cantekk..err tapi cantekk ke? cik GKSB lg cantekk :)

    ReplyDelete
  7. singgah sat...

    tepuk dahi kata mampoih mcm ni pon dok ada....

    umah kata p..kuboq kata mai2..

    ReplyDelete
  8. sangat suka bergaya, tapi maseh igt tuhan...tu yg penting..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi