Friday, April 29, 2011

2011 DI TAHUN 2011~APAKAH?????



Fuh~~ tidur ku terganggu dengan kilat dan guruh semalam.

Gila la dok tengah tidur boleh terkejut. Nasib baik tak ada lemah jantung walaupun dulu aku hampir-hampir disahkan menghadapi tanda-tanda sakit jantung.

Hmmm...

Eh masuk blog tetiba tengok Tulang Belakang dah ada 2011 la. 2011 di tahun 2011 Fulamak~~

Siapakah dia yang bertuah itu??

Bila aku masuk SINI tengok entry dia baru lepas masuk hutan. Perghh dasyat tu apatah lagi ada pacat banyak dalam hutan. Geli tu.. Tapi aku tak takut pacat hehe cuma lintah ja aku takut.

Aktifnya budak INI. Macam-macam aktiviti dia buat, Nak kenal dengan budak INI?

Masuk SINI

=)



Sebelum pergi tu Minta tolong VOTE GKSB dulu yer.



Makaseh =)

4 comments:

  1. marilah mari...mari mengundi...heheh~

    ReplyDelete
  2. 2012 ditahun 2011..
    heheh..
    akak dah pandai vote.
    lepas ni akak vote ye..:P

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi