Thursday, April 28, 2011

BILA ASHRAF MUSLIM BERTUNANG...........




Bila Ashraf Muslim bertunang, mesti ramai peminat perempuan yang kecewa kan??

Kih3...

Memang terbaik la. Pilihan bakal isterinya pon bukan calang-calang orang tu..

Semoga jodoh mereka hingga ke akhir hayat insyaallah.


Kredit to MK Street




Aku plak bila lagi??

Bulan 6 ni insyaallah ada kenduri kat rumah aku. Kenduri apa tu??

Jeng jeng jeng...

Biarlah rahsia...

Kadang-kadang kita hanya merancang Tuhan juga yang menentukan

=)


Apa kata luangkan masa sekejap VOTE GKSB

Makaseh..

Senyum Mau Maneh

=D

7 comments:

  1. huhu..gk xgigit jari ka gk haha...ok..xsabaq nak p kenduri tu...haha

    ReplyDelete
  2. yup...all the girls dalam fb semua post pasal pertunangannya..adoiii

    ReplyDelete
  3. cheq keciwa2 asyrafmuslim dah tunang haha aduss >_< aik kenduri apa tu mau tunang gak ka?ecece jgn lpa jmpt haha

    ReplyDelete
  4. tak tgok lagi aku bertunang
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. tunggu kite tunang gak.
    haha!
    memang lambat lagi lah :p

    ReplyDelete
  6. alaaaa.. ni adik asyrap muslim ada lg.. single available lg ni har.. ;-p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi