Sunday, April 10, 2011

BILA GSKB BERBICARA PASAL LELAKI~ AUUWWWMMMM.... =P



Selalunya setiap pasangan yang diciptakan ada pro dan kontranya.

Macam yang aku pernah cakap setiap kekurangan kita mungkin adalah kelebihan pada orang lain dan setiap kelebihan kita mungkin kekurangan bagi orang lain.

Dan manusia ni memang diciptakan untuk saling melengkapi antara lelaki dan perempuan.

Ampa perasan tak selalunya kalau perempuan tu cantik gila pasangan dia biasa ja, kalau lelaki plak ensem tapi yang perempuannya biasa ja.

Mungkin ada kelebihan yang ada pada seseorang itu yang mungkin orang lain tak nampak.

Cam aku la kan, dah la rupa tak dak, TTM plak boleh tahan la orangnya. Kulit putih lak tu. Aku ni kulit malap2 ja haha...

Tapi apa ada pada rupa??

Yang paling ketara sekali perangai la.

Aku ni memang jenis cakap banyak sket, TTM pendiam ja.

Aku ni cepat panas sket, dia plak cool gila. Kalau aku tengah marah dan membebel kat dia memang dia akan diam ja. Pastu sampai 1 masa dia akan tegur dengan cara lembut dan ayat dia tu akan membuat aku terdiam terus hahaha...

1 lagi aku kalau makan, jenis cepat tapi bukan polok na. Sat ja abeh dah. Dia plak kalau makan lambat ja nak abeh. Aku plak kena tunggu dia abeh makan.

Aku plak kalau nak buat apa-apa jenis cepat, orang kata lincah tak pon jenis kalut. Dia plak jenis cool, slow motion ja.

Dan aku rasa, dia ni lebih cerewet kot dari aku. Aku ni macam mana pon tak pa. Pakai baju macam mana pon tak pa, kalau dia jaga semua especially bab baju. Kalau kuaq shopping tu lagi tak puas hati, dia tak kan beli. Aku plak, kalo berkenan amik terus tak tengok yang lain dah hahaha...

Macam terbalik la plak kan?

Tapi tu la sedikit sebanyak pasal aku dan TTM.

TTM? Apa tu?

TTM Stand for Teman Tapi Mesra

Tu la sedikit sebanyak pasal kehidupan aku berkenaan lelaki. Aku jarang sket cerita bab-bab ni. Takut nak show off sangat kalau tak jadi nanti diri sendiri yang malu. Kalau sekali sekala tak pa la kan =P

Apa-apa pon kami masih lagi dalam proses mengenal diri masing-masing. Pasal masa depan tu memang tak berani nak cakap lagi.

Kadang-kadang kita hanya merancang tapi yang menentukan bukan kita, hanya Allah SWT yang berhak menentukan semua ni.

Cuma aku pohon doa dari kalian supaya mendoakan kami berdua sekiranya dia memang dijodohkan untuk aku, insyaallah.




13 comments:

  1. gambar TTM dah disebar ka...ahaha....

    ReplyDelete
  2. peewwiiitt...! TTM = Teman Tapi Mesra. i likeee.....! haha ^^,,,

    ReplyDelete
  3. setiap psgn dijadikan utk lengkap melengkapi sesama sndiri...bila sorang panas...sorang cool so dia leh jd penyejuk keadaan..

    pon x suka cite bab cinta dlm blog...just post biasa2 ja...tkut tmalu sndiri.

    ReplyDelete
  4. Amin~mmg kita hny merancang..
    tp kna berusaha jgk utk ke arah tuh..caiy0k2!!!all de best dear.. ^_^

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi