Thursday, April 7, 2011

BILA LIHAT DIA, HATI YANG PANAS MENJADI SEJUK

Bagi ibu bapa, tiada apa yang lebih gembira bila balik dari kerja dalam keadaan letih dapat melihat senyuman anak-anak mereka

Tetapi bagi aku, bila tengok senyuman kanak-kanak,

Hati yang panas boleh menjadi sejuk



Anak sedara aku Nur Ardini Hazeeqah

Anak kepada sepupu aku Siti Amalina dan Mubeen





10 comments:

  1. tgk budak2 mmg hati akan sejuk kerana mereka suci dan tiada slh suka bdk2 gak lahai comey eh anak sedara T_T tak dpt merasa lg ada anak sedara huhu

    ReplyDelete
  2. mmg sejuk!! comeynya minah ni..awek sapa eaaaa

    ReplyDelete
  3. Kanak-kanak mempunyai minda yang lebih tenang (mungkin sebab dunia mereka belum masuk ke zon yang melibatkan banyak masalah dalam kehidupan). Hidup mereka happy je, sebab tu kita akan lebih mudah berasa seronok, bahagia, dan tenang apabila menatap wajah kanak-kanak...

    ReplyDelete
  4. die sangat sweet.... hehehhe.. cubet pp die...:)

    ReplyDelete
  5. comelll
    soft aje wajah kanak2 kan??
    xmcm org dewasa..hehe

    hai anys

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/doktor-cantik-lelaki-buncit-dan-dot-dot.html

    ReplyDelete
  6. betoi2..sha kalau balik je keje mesti nak serbu anak sedara a.k.a anak kakak dulu..terus hlang semua rasa penat layan budak kecik tu..

    ReplyDelete
  7. sama la kita......tension tengok anak2 hilang tensen tu

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi