Tuesday, April 12, 2011

BLOG REVIEW: IMAN ADALAH MUTIARA HATI



Ok hari ni aku nak buat blog review yang juga milik ahli KBU.

Blog yang menjadi pilihan adalah blog IMAN ADALAH MUTIARA HATI.





Kalau kita tengok blog ni, kita akan tau apa sebenarnya yang ingin diketengahkan oleh pemilik blog ni yang bernama Abdul Hadi ataupun lebih dikenali sebagai Hadi PELERA.

Apa maksud PELERA tu ampa kena la p tanya dia sendiri.

Antara entry yang paling aku suka sekali ada berkenaan MATI.

Ini adalah sedikit petikan entry daripada Hadi.


KLIK SINI untuk baca sambungan entry ini.

Selalunya dalam hidup kita, kita sering terleka dengan nikmat dunia saja. Sedangkan banyak perkara lagi yang perlu kita pentingkan.

Blog Hadi ni banyak mengetengahkan perkara yang berkaitan dengan hidup dan membawa kita kembali untuk mengingati tujuan kita hidup di dunia ini.

So, aku cadangkan jom ramai-ramai kita terjah blog dia supaya kita dapat manfaat dari penulisannya insyaallah.

Dan GKSB ada beberapa cadangan untuk Hadi. Mungkin Hadi boleh buat header yang baru untuk blog Hadi supaya orang lebih tertarik untuk memasuki blog Hadi. Kadang-kadang Header turut memainkan peranan untuk menarik followers.

Selain itu mungkin perlu menambah shoutbox. Dengan cara tu, Hadi boleh menjejak kembali orang yang datang ke blog kita.

Itu saja cadangan GKSB untuk blog Hadi.




7 comments:

  1. iman adalah mutiara hati .
    tanpa mu iman bagaimana lah ...
    okay lupa lirik .

    ohh blog hadi ke . blog islamik (:

    ReplyDelete
  2. blog hadi islamik . suka . macam mO , kak sunah , ady . :))

    ReplyDelete
  3. malu pulak rasanya. tapi untuk benda yang baik, bagus jugak kongsi. tq gk sudi bagi idea bernas. ada sesiapa sudi nak tlg wat header kt saya tak? :D

    ReplyDelete
  4. tajuk blog pn dh sejuk je bc..skrg jugak kita terjah ^_^

    ReplyDelete
  5. GKSB review blog ek......gud job...:)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi