Thursday, April 21, 2011

CEPAT-CEPAT NAK NAIK.............


Fuh~~

Sat ja kan sedar tak sedar nak masuk bulan 5 dah. Lepas habis exam, mungkin ke alam pekerjaan plak. Cuma sekarang ni dok pening gak nak cari kerja.

Setakat ni aku dah minta SPA ja. Tu pon guna STPM ja. Nak guna degree tak boleh lagi.

Harap-harap la aku cepat-cepat dapat kerja.

Lepas tu cepat-cepat

naik

Sumber:Google



TTM, tak kan tak cukup duit lagi kot??




15 comments:

  1. hahahha... semoge cepat2 naik pelamin n berbahagie ke anak cucu... :)

    ReplyDelete
  2. mudah2an...

    sesambil berangan nyanyi lagu pengantin baru....

    ReplyDelete
  3. semoga tercapai impian naik pelamin hihi... ;)

    ReplyDelete
  4. kalau dah jadi tu kenduri nanti jgn lupa panggil yer...;)

    ReplyDelete
  5. sabaq la..
    tengah kumpui tu..
    lagi 4,5 ribu ja..
    hahahahh

    ReplyDelete
  6. tak sabaq nak tengok GKSB naik pelamin...

    ReplyDelete
  7. amboi cik gk....naik nnti, kite semua wat gathering lain la pulak kannn...hehehehe :P

    ReplyDelete
  8. @daus: tua dh kot ni haha....


    @frame+lenses: terima kasih mendoakan


    @aque: amin..... =)


    @amel: jom nyanyi duet hehehe..

    ReplyDelete
  9. @far_east: insyaallah......... tq =)


    @fana: ewah ewah kat TV 3 tu ka? kih3...


    @kunang-kunang: terima kasih....


    @LM: Amboi2... azwan ali ke kih3...

    ReplyDelete
  10. @khairil: insyaallah panggil punya....


    @diana: haha..xcukup lagi tu 4,5 ribu...


    @alimaz: saya pon tak sabaq2 hahaha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi