Saturday, April 9, 2011

CONTEST ADIK BERADIK KU YANG CUTE

Aku telah ditag oleh Tuan punya contest Fadhirul

KLIK SINI untuk tahu syarat-syaratnya.

TARIKH TUTUP 10 APRIL 2011 jam 12 malam

Jadi inilah gambar yang aku pertaruhkan yer...




Nama diberi Puteri Qistina Syakira Bt Azman

Merupakan anak bongsu daripada 6 beradik.

Kalau ampa nak tau dalam family aku, kami 2 orang ja perempuan, pembuka dan penutup.

Budak kecik ni kaki berjalan macam kak dia gak, kalau aku kuar dengan kawan-kawan aku memang aku akan bawa dia. Termasuklah kalau kuar dengan geng-geng blogger.

Cerita di sebalik pic yang aku pertaruhkan tu.

Masa pic ni diambil umur dia dalam 2 tahun cam tu, cakap pon tak teuih lagi (pelat), kalau suruh buat busuk mesti dia akan buat macam dalam pic tu. Hehehe.. Cute kan??

Cuba kalau kita yang besaq ni yang buat, mesti buruk kan? Kui3...


Aku nak tag





Doakan kami menang yer...

Pesanan dari

Puteri Qistina Syakira



9 comments:

  1. mmg cute..:) gud luck gksb..

    ReplyDelete
  2. wweee~~~kami nak join..nak join,,sat2 nak buat entry..ehhee~~

    ReplyDelete
  3. kami tak ditag.. sobbss.. sobbss.. taleh join la ni. :D

    ReplyDelete
  4. nak terai buat muka cam pu3 la agak-agak comey macm tu dak?lalalala~~

    ReplyDelete
  5. aww..seksi u si puteri ni..ehehe..

    gud luck eh anyss..^_^

    ReplyDelete
  6. cute.. cute..
    comel sesangat buat buka muncung tue..

    wish ya best of luck..

    ReplyDelete
  7. isk3 awek saya tak pakai baju! ;p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi