Monday, April 4, 2011

GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR GILA MEROYAN??



Perghhh betoi ka GKSB gila meroyan?? Nak tau cerita jom baca entry ni

Sabtu lepas iaitu bersamaan dengan kelmarin dulu, keluar lepak dengan geng-geng bloggers.

So kira depa ni dah jadi kawan aku bukan saja di alam maya tapi juga secara realiti.

Memang best kuaq ngan depa.

Semua sekepala.

Kalau ampa nak tau apa aktiviti kami hari tu jom p tengok kat blog Sipootcomel ni errr comel ker??

Pastu tetiba ada la 1 troli kosong ni. Mula la terfikir nak buat gila. Panjat masuk dalam tu so jadi la dia rupanya begini




Hahahaha.....

Ngok ngek kan aku ni??



Yang dok sorong troli tu Nana, dia siap main tolak-tolak lagi hahaha...

Ada la orang dok lalu lalang pakat dok senyum-senyum tengok, aku malu gak tapi slumber ja hahaha...

Depa yang dok belakang aku tu semua geng bloggers pakat dok lawan gelak huhuhu

Bila lagi nak buat gila cam ni?

Bagi aku hidup ni kalau tak mencuba rugi, tapi cuba benda yang baik-baik jer la jangan p cuba amik benda yang bukan-bukan plak sampai boleh menjahanamkan tubuh badan.

Maybe ada yang kata "buruknya pangai pompuan ni" atau "dah besaq-besaq pon buang tabiat"

Ala rileks la.. at least aku ada berikan sesuatu kenangan untuk depa, bila depa tengok troli mesti depa akan ingat aku.

Tak semua orang sanggup buat gila cam aku. Ampa boleh ka??

Hohoho...



With Love


Gadis Kampung Separa Bandar



16 comments:

  1. tu dia!!sempoi habes la anyss..ahaha..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. knapa blur kan muka tu GK? hahaha... =p

    ReplyDelete
  3. memang ngennggggggg la cik gk ni,hehehe....

    ReplyDelete
  4. KAHKAHKAHKAHKAHKAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    TAK LARAT NAK GELAK LA GK !!! GILA !!!!!!!!!!!!!!! HAHAHA ;P

    ReplyDelete
  5. hahaha sempoi habis la GK erk comel lak duk dlm troli haha gila berani buat cmtu kalau km hurm mampus idok la berani buat cmtu >_< pemalu haha

    ReplyDelete
  6. patutla banyak tayar troli kat supermarket pancet -.-"

    ReplyDelete
  7. wahaha..sempoinye..kalo cik tqah mesti malu gle.. hua hua

    ReplyDelete
  8. kahkahkah ni sapa yang ajo nih ??
    puteri ajaq ka ?

    *dah boleh apply masuk pusat serenti nih . hikhik

    ReplyDelete
  9. nak like komen pakcu buleh dak? ngeh3~~~

    ReplyDelete
  10. hais..larat ang nana d0k t0lak c anys~0pss..hehehehe..tlg la jgn wat aku gelak saket per0t..hahahak

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi