Friday, April 22, 2011

KENAPA SESETENGAH PEREMPUAN BANYAK SONGEH???


Kenapa sesetengah perempuan ni banyak songeh. (baca : sesetengah)

Benda kecik-kecik pon nak kecoh. Kalau mendatangkan faedah tak pa, ni tak ada pekdahnya.

Kalau perempuan yang banyak songeh macam ni mengada-ngada ja lebih. Nak perhatian tak pon kurang kasih sayang hahaha...

Aku kalau jumpa perempuan macam ni malas nak layan pe'el dia yang mengada-ngada tu. Silap haribulan aku sound ja.

Orang macam ni kadang-kadang menyusahkan orang. Benda-benda kecik akan jadi besar.

Kalau boleh, tak payah la nak mengada sangat. Cool sudah.

Orait??





18 comments:

  1. hehe.. bab pompuan ni . pak aji taknak komen lah.. bb pak aji lelaki.. har har har
    Gula-gula benci dengan aku

    ReplyDelete
  2. saya berminat la dengan yang banyak songeh nih..
    mana mana???
    tunjuksikit..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. pompuan mmg cam 2... byk pe'el.. and 1 akal

    ReplyDelete
  4. nma pon pompuan,msti la songehnya byk...hehee

    ReplyDelete
  5. mungkin dengan banyak songeh tu baru sempurna hari dia..?

    ReplyDelete
  6. ERR.. ADAKAH PERLI KAMI ? HUK

    TERASA PASAI CAKAP TAMO PAKAI BAJU KURUNG TADI .. MAIN2 JE -.-'

    ReplyDelete
  7. tp lau ta lyn dy ckp combong lakkk

    ReplyDelete
  8. mengada2=mintak kaki...diterjemah oleh kamuih jantan

    ReplyDelete
  9. @fuuyooh

    laki kadang2 lagi memahami perempuan dari perempuan sendiri hehe

    ReplyDelete
  10. banyak songeh ar bes.. haha
    betol2.. kena cool

    ReplyDelete
  11. orang macam tu jgn layan langsung..buat2 macam dia x wujud :D

    ReplyDelete
  12. Kadang2 kan, terfikit cik gksb yang pemes ni suka laki atau perempuan. tettt..! haha. ^^

    ReplyDelete
  13. Hati gadis ini penuh misteri sebenarnya.. hehehe..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi