Saturday, April 16, 2011

OVERNYA~~P KELAS PON PAKAI BULU MATA PELESU??



Assalamualaikum.........

Yuhuuuu.........

Apa habaq ampa semua?? Sihat ka kot nowh...

Pasal entry aku KENAPA PEREMPUAN SUKA MEKAP? Ala yang ada gambaq muka aku mekap macam Shin Chan tu haha...

Banyak juga feedback yang aku dapat. Dan kesimpulan yang boleh dibuat ramai juga pompuan yang tak reti mekap ni hahaha.. Lawak ja..

Sebenarnya kecantikkan tu memang penting tapi lagi penting kecantikkan dalaman ye dak? Harap muka ja cantik pangai huduh pon tak guna gak.

Dan rupanya ramai lelaki yang lebih sukakan perempuan yang tak mekap, yang ada natural beuty gituuu... Hahaha... Macam-macam ampa nowh? Sedangkan ampa suka gak tengok perempuan cantik yang dimekap.

Tapi serius la, perempuan ni kalo tak mekap ampa kata tak pandai berhias, kalau dia mekap ampa kata dia ska melawa. Macam mana nak kira ni???

Tapi pendapat aku la kan, nak mekap tu boleh tapi kalo nak p kelas or keja pon mekap tebal-tebal siap bulu mata pelesu lagi tak ka over?? Wah over giteeewww.... Hakhak

Wah jangan sentap na kalau yang dok baca ni buat gitu, cheq cuma bagitau pendapat cheq ja..

Apa-apa pon senyum mau maneh





=)

6 comments:

  1. hhahaha.. kan2.. laki nie macam2.. depa gak kata make up comei.. lalalla
    tapi yang pi kels pon pkai bulu mata alu tue.. errrr rajin no depa...

    ReplyDelete
  2. tak sempat baca entry tu, hehe, baru scroll jap tadi~

    tak penah pakai bulu mata PELESE. nak pakai pun tak reti~

    ReplyDelete
  3. over the shadow pegi klas pkai blu mta PELESU ! hahaha..
    gedik je klu org tgk,sy pon xsuka.

    p/s : dr kcik smpai skrg dh 20 thn xpnah rsa nk mekap mcm pmpuan2 cntik!
    biar org nilai dr dri kta yg asli bkn PELESU.ni mekap tebal cntik mcm Lisa surihani bila tak mekap,nah ambk kau muka xcun lngsung.PELESU semata-mata.laki akn pkir yg depa tertipu slama ni...

    ReplyDelete
  4. hahahaha lalala pakai jelahh bulu mata ke..
    bulu bulu yg lain pun bolehh..
    ckp pepuan.=p

    ReplyDelete
  5. jgn setakat bulu mata palsu,kepala palsu pun cheq meluat,.hahahha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi