Friday, April 29, 2011

PUNYALAH SUSAH SAMPAI TERKELUAR URAT DAHI



Arghhhhhhhh

Gila gila...

Rasa nak pecah kepala tadi jawab exam. Selama 3 tahun aku dok mengaji Paper ni paling susah.

Ampa tau tak, dalam tak cukup masa, dengan dok pikiaq jawapan aku boleh plak dak berangan kalau la aku extend paper ni macam mana la agaknya, nak dok hostel plak nanti. Tudia... Sampai tera tu.

Susah.

Aku tak harap apa pon untuk paper ni janji lulus ja.

Masa dok jawab tu rasa macam urat kepala nak putus, tekanan sungguh.

Apa-apa pon dah selesai dah satu Tinggal lagi 1 paper.

Lepas tu Good Bye USM

=)



Sebelum ampa komen, tolong GKSB vote sat

Makaseh yer =)

12 comments:

  1. insyaAllah..kalau ada rezeki repeated lah paper tu..hahaha....gurau je..

    ReplyDelete
  2. xpa Cik GK.pasnie da merdeka...pe pon da undi kt DIGI.haha

    ReplyDelete
  3. sabar2... hehe... blajaq usm ka.. dekat lah kite

    ReplyDelete
  4. takleh say gudbye kat USM..sha nak paksa anyss aktif dgn persatuan alumni USM..muahahaha..

    ReplyDelete
  5. sama ah! paper I pun susah gilak and I harap I lulus je.. tapi kalau dapat A I suka gila. Hehehe.. kita tunggu result sesama ok..

    ReplyDelete
  6. Aida pun sama...paper last tuh susah kot...punyer pening paper tuh sampai lecturer pun cakap soklan tuh memang susah....huhu..

    ReplyDelete
  7. hahahaah...
    gaya nmpak mcm susah gila dh tu..
    sampai tahap limit putuih urat pala..
    apa2 pon harap semua ok la..
    aq pon 1 pper lg.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi