Sunday, April 17, 2011

SIAPA TAHU APAKAH SENJATA WANITA?



Sang perempuan, ampa suka merajuk tak?

Seronok merajuk kalo dipujuk dan sangat tak seronok kalo merajuk tak dipujuk. Makan hati sorang-sorang ja.

Sesekali merajuk ok la, kalo selalu sangat merajuk lama-lama marka ampa pon malas nak pujuk.

Lelaki kalau merajuk buruk kan? Hahaha...

Perempuan kalau merajuk comel lalalala~~ statement tak boleh blah kih3.

Semalam merajuk ngan TTM. Mula-mula dia buat tak layan ja. Bertambah la parah sakit ati ni. Sebelum tidoq dia call pujuk huhu..

Seronok la kan orang pujuk hehe...

Kalau ex aku dulu jangan harap la dia nak pujuk walaupun tu salah dia, kalau 3 hari aku tak SMS 3 hari gak la dia buat bodoh ja. Merana betoi kan?

Fuh nasib baik la bukan jodoh aku dengan dia...Dengar-dengar dia tengah bahagia sekarang ni dengan kekasih baru haha...

Tapi kan kalau lelaki merajuk, lagi susah kot nak pujuk. Hati depa ni lagi keras daripada perempuan. Perempuan kalau merajuk kena ayat sket dah cair.

Tapi jangan risau gunalah senjata perempuan untuk memujuk lelaki. Nak tau apa??

Air mata la.

Lelaki akan lemah dengan air mata wanita. So ampa menangis dah la kompom dia yang nak merajuk tak jadi nak merajuk.

Tapi tengok gak la laki tu jenis macam mana. Kenangan paling pahit dengan ex-boy aku dulu kan, kali terakhir aku jumpa dia. Dah la dia buat bagi aku menangis, bila aku menangis bukan dia nak pujuk tapi dia kata aku buat style. Kepala Ho betul la orang cam ni.

Tu la kali terakhir aku jumpa dia. Tak mau dah aih jumpa dia. Sampai bila-bila pon aku tak tengok muka dia dah.


Cuma aku nak pesan la kalau perempuan yang suka merajuk tu yang salah sket merajuk, skit-sikit nak merajuk cuba kurang-kurangkan. Aku yang perempuan ni pon lemas perut tengok apa tah lagi marka ampa. Dia tinggalkan ampa nanti baru tau bila dah jemu.

So, tepuk dada tanya hati jangan plak tangan di dada mata di atas.

Senyum Mau Maneh




16 comments:

  1. merajuk lebih2 nadh pn rasa nak pengsan. ahahaha.. jgn la.. shian kat laki2.. hehe. .:D tapi bab air mata tu kan, camna kalau kita wat depa ngs sebab happy ya? lalalalalalala~~ :P

    ReplyDelete
  2. kami suka tgk ampa senyum tue... hahahahaha

    nasib la kami nie bkn spesies rajin mrajok.. rajin menyakat je.. hahahha

    ReplyDelete
  3. Ceaa.. meh kita pujuk dua meh. ^^

    p.s : Bila nak review blog Epol. ahak.

    ReplyDelete
  4. gurl nie byk senjata rahsia.boy mst kalah pnya.

    Need ur help..perlu pandangan seriussss---->
    my 1st cerpen

    ReplyDelete
  5. senjata ppuan ek??klu normal..menggoda a,,
    klu time majuk..menagis a..hakhak

    tp kalau bf xreti mujuk..mmg sgt xbest..haha

    anis sehat??lama akak xonline..huhu

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/mengapa-wanita-menangis.html

    ReplyDelete
  6. slalu merajuk org xsuke jgk kan..hikhihk

    ReplyDelete
  7. aduhh klu lelaki x mo pijik tu yg sakit tu..hihi

    ReplyDelete
  8. btol lah ..
    den ada member sorg nie .. die yer GF punyerr la kuat merajuk.. smpai ngn den pn die merajok .. apo kona pn xthu .. pdhal.. bende kecik jer pn.. contoh , gurau2 kt YM ~ standard la kn .. nie tak, ngadu kt BF die, lps tu merajuk, da den plak kna marah ngn member den tu haa.. soh pujuk blk .. klw sekali2 takpe.. den xkesah .. ini byk2 kali .. haiyoo..

    nota kaki : kpd pmpn yg kuat merajuk tu.. udah2 laa.. ckit2 ckup.. :P

    ReplyDelete
  9. sy x pandai pujuk..
    so, jgn pujuk sy.. ;-p

    ReplyDelete
  10. aina suka merajuk sbb nak dipujuk dan dimanjakn mcm bby..hahaha..cian kat toek...sep bek dia thu dh cmne nak pjuk aina =)

    ReplyDelete
  11. Orang kata kalau lelaki merajuk tak payah nak pujuk sangat.. nanti depa lagi mengada2 .

    ReplyDelete
  12. laki mmg, kalau merajuk ssh gla nk pujuk..sampai kita kena merajuk pulak sbb ssh sgt nk pujuk..haha..ok, tu mknanya dua2 mengada taik kuda ok..haha..

    **air mata mmg senjata wanita yg paling ampuh dalam dunia..hihi

    ReplyDelete
  13. hurm.. tu la perangai fara yg xley kikis...
    merojok x kire kat ex dulu.. mahupown kawan2 lelaki lelain...
    merajuk kat kawan pempuan jarang... huhuhu...

    ReplyDelete
  14. tulah tu..
    tapi kadang tu memang ada lelaki yang keras sikit... kita merajuk pun dia tak faham...
    ish ish ish...

    janganlah jumpa kamu punya ex tu lagi kalau macam tu...
    buat apa ada orang yang suka buat kita menangis....

    senyum selalu noooo... (n_n)

    ReplyDelete
  15. betul2....senjata utama ppuan adalah ayaq mata...

    meleleh~~~:D

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi