Monday, May 30, 2011

ABC VS CENDOL PULUT



Masa aku ke Perlis hari tu seperti yang aku cerita dalam ENTRY NI, kebetulan jumpa dengan sorang blogger ni. Epol namanya. Dia ada pesan T-Shirt KBU sebelum ni, dah kebetulan aku ke sana so aku bawa sekali nak serah pada dia.

Serius aku segan ngan dia, tiba-tiba bertukar jadi pemalu wakaka... Sangat ajaib bila GKSB bertukar jadi pemalu.. Apakah???

Hahaha..

Tapi kan, Si Epol ni kan 1 sekolah dengan aku dulu cuma kami tak kenal ja. Eh aku kenal dia sebab dia skema hahaha... Boleh macam tu??

Yang boleh kenal balik ni pon sebab macam mana tak tau aku terjumpa blog dia, pastu dalam FB So bertaut balik lah ikatan persahabatan tu.

Lepas tu dia nak bawa p makan tapai yang pernah dia ceta dalam blog dia tapi tapai tak ada. So pekena ABC dan cendol pulut. Mula-mula dia order ABC dekat aku, tapi aku cancel sebab nak try cendol pulut.

Lepas tu aku menyesal tak sudah bila tengok ABC tu macam ni




Uwaaaa.....Nak ABC huhuhu...

Gambar cendol pulut tak amik, sebab tak sedap...

Cendol pulut yang aku cerita dalam ENTRY ni lagi sedap hehe...

Hahaha tapi cam lawak la plak masa mula-mula duduk kat kedai makan tu. Dia duduk depan aku, pastu aku suruh dia ubah tempat duduk sebelah aku sebab aku segan haha..

Dalam aku dok malu macam tu pon puas dok usik dia sampai muka dia bertukar jadi pink.

Hehehe....

Dia ada cerita dalam blog dia gak pasal ni. Jom jenguk SINI.




=)



Gambar tak ada kena mengena~~Dah lama tak pakai tudung bawal

17 comments:

  1. tak aci epol si kekunang ni bawak cik gk makan, huwaaaaaa T_______T

    ReplyDelete
  2. hehe nmpak lain plak GK pakai tudung bawal. :p

    cendol pulut joe dekat highway ke bukit kayu hitam tu best! :)

    ReplyDelete
  3. xbpe suka cendol pulu..biasa lyn cendol je..
    lg best lyn ABC..huhu

    ReplyDelete
  4. cendol + eskem = yummy doe!

    haha.. smlam saya wat perangai cggtu! masyuk abesssss ;)

    ReplyDelete
  5. @najwa

    hehe lain eyh?

    tak pernah try lagi...nanti nak try la juga

    ReplyDelete
  6. Amboi.. sakan na bercerita dalam ni.. nak Epol tulis part 2 pulak ka? bhaha!

    ReplyDelete
  7. ABC dengan jagung manis mmg syiok!!
    nampak sedap ^^

    *hehe.. nyesal x sudah tukar menu cik separa bandar spra kmpung . kikiki~~

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi