Monday, May 16, 2011

ALAHAI.....SAMPAI BILA KU HARUS MENUNGGU





Assalamualaikum..

Sekarang ni aku update blog sudah tak sekerap dulu kan?

Ingatkan bila dah habis study ni boleh update blog 2,3 entry sehari, tapi malangnya tidak.

Keadaan aku agak tak stabil sekarang ni. Banyak benda yang tertangguh.

Tekanan mencari kerja sudah melanda. Duit semakin tiada. Dah tak ada apa yang tinggal lagi.

Tolong doakan aku supaya cepat dapat kerja. Baru nak masuk 2 minggu di rumah aku dah mati kutu walaupun aku tak ada kutu.

Bila mood tak ada, secara automatik idea nak menulis blog pon kurang.

Alahai....sampai bila la akan macam ni.





6 comments:

  1. mati walau pun xde kutu.. hahaha..
    xpe laa.. insyaALLAH .. ade rezeki tu tak kemana .. :) teruskn usaha yerp...

    ReplyDelete
  2. namo lah sedey2 . cheer up lah sayangss ^^

    ReplyDelete
  3. jgn putus asa....caiyok caiyok..kalau mati kutu nanti penuh kepala jenuh garu

    ReplyDelete
  4. Moga cepat sembuh :D cepat dapat keja. cepat kawen. :P

    ReplyDelete
  5. sila jangan putus asa, semoga ada kerja cepat dapat kerja..

    ReplyDelete
  6. waa...laptop gk sama ngan daus..hehe...hurm ni gk try masuk web ni jobstreet.com senang dapat kat sini..pastu try la jobmalaysia.gov.my

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi