Tuesday, May 17, 2011

ANAK KER??




Ada adik kecil di umur 20-an sebenarnya bukan sesuatu yang mudah.

Walaupun seronok melayan kerenah adik kecil, tapi adakalanya rasa tak seronok bila..

Berjumpa dengan kawan-kawan lama ataupun orang yang tak dikenali mereka akan bertanya

"Anak ke?"





Kalo rajin aku gtau la kata adik,

Kalo malas aku cakap

"A'ah anak"


Senyum tak perlu kata apa-apa



14 comments:

  1. hahaha..kalau cakap anak pun orang percaya sebab muka anyss dgn puteri memang macam kena duplicate je..sama!

    ReplyDelete
  2. serius comel.. nak kenal boleh adik tu?

    ReplyDelete
  3. Nampak sangat anda sudah tua. haha. ;p


    p/s : Bila boleh jumpa?

    ReplyDelete
  4. kalau ai jawab je anak
    hehehe :P

    ReplyDelete
  5. heheheheh..cakaplah.. anak umi dan walid saya..hehe

    ReplyDelete
  6. har.. tu tanda nk kena kawen dahla.. heheh..

    ReplyDelete
  7. hehehe.. macam2 yea !! tapi comel la adik tu..

    ReplyDelete
  8. adek cumil! tapi biasalah kalau da umor 20-an adek baru tatih-tatih org ingat anak! haha =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi