Sunday, May 1, 2011

ASHRAF MUSLIM, ZAHIRIL ADZIM DAH BERTUNANG, AKU BILA LAGI?? EH ZED ZAIDI PON DAH NIKAH LA



Assalamualaikum..

Tak lama lagi nak cuti sekolah, semestinya bila cuti sekolah pasti banyak jemputan kenduri kahwin yang kita dapat.

Dan sejak dua menjak ni ramai plak selebriti di Malaysia yang dah tunang dan bernikah.

Antaranya adalah Ashraf Muslim, yang bikin semua wanita frust menonggeng sebab dia dah tunang keh3...







Dan yang terbaru adalah pelakon JUVANA Zahiril Adzim dengan Shera Ayob, pengacara di TV3.

Aku memang suka tengok Zahiril Adzim ni berlakon. Selalunya dia dapat watak gengster, maybe sebab sesuai kot dengan muka dia yang nampak ganas hehehe..

Tapi selalunya orang yang muka ganas ni, dalam hati ada taman youuu..... Hihihi


Zahiril Adzim dan Shera Ayob



Dan pelakon Zed Zaidi plak dah selamat bernikah dengan pasangannya Nelly Natalia. Fuh nama....

Tapi apa yang menariknya depa kenal dalam Facebook. Aku pernah tulis pasal depa ni dalam entry Cinta Dunia Maya

Bila tengok gambar-gambar Zed Zaidi ni, tergelak aku tengok aksi dia.

Jom tengok aksi Zed Zaidi


Sempat lagi tu hihihihi



Dan paling tak tahan bila Zed Zaidi beraksi macam ni


"Yessss....berjaya" Agaknya itula yang dia katakan lepas selamat akad nikah hehe



Sama cantik dan sama padan kan depa 2 orang ni




Apa-apa pon kita doakan semua pasangan ini berbahagia dan kekal sampai akhir hayat.

Tambah artis plak, mesti banyak dugaan. Kita yang orang biasa ni pon ada saja dugaan apatah lagi dunia artis.



NOTACIKGADIS: Pic, Kredit To Beautiful Nara


Jangan lupa VOTE GKSB ye makaseh





11 comments:

  1. selamat pengantin baru cik GKSB..hehe

    ReplyDelete
  2. skang memang musim artis kawen erk?..nak kawen gak r..haha

    ReplyDelete
  3. kadang2 dok terfikir juga golongan artis ni selalu tak kekal lama...boleh dikira...

    ReplyDelete
  4. kawen dh x pakwe cik AngguR nie uwaaaaaaaaaa ( saja wat tragis boley )

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. GK bl plak ni? ahahahaha. :P

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi