Tuesday, May 31, 2011

BANYAK SONGEH SANGAT AIHHH..MENYAMPAH AKU



Bila orang banyak songeh memang bikin aku menyampah. Serius aku memang sangat-sangat tak suka orang yang banyak songeh ni terutamanya hal yang kecik-kecik.
.
Sebagai contoh perkara yang kecil pon dia perbesarkan, benda sikit-sikit nak bising haihhh.. Geram betul aku. Mungkin perangai aku ni sama kot memang tak suka dengar orang berleter atau bising-bising dekat aku.

Tapi zaman sekarang ni FB memang dah jadi keutamaan kepada semua orang. So dijadikan sebagai medan untuk menunjukkan perangai yang banyak songeh tu.

Grrrrrrrrrrr......

Tolonglah yer pada orang-orang yang rasa diri dia tu suka banyak songeh sila berubah kerana perangai ampa yang banyak songeh ni menyusahkan orang dan membuat orang menyampah.

Harap maklum!

8 comments:

  1. menyampah tullllllll ! memang nyampah dengan orang gitu,andai meaw ada ciri2 gitu habaq mai ja,kang meaw ubah ... ^__^

    ReplyDelete
  2. sabar yer...

    mehla ke blog saya: http://fasham87.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. sekeh je sapa yang byk songeh tu . hehe

    ReplyDelete
  4. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...terasa i....huhuhuhu..lariiiiiiiiiiiiiiiiiiik

    ReplyDelete
  5. kan. nyampah jugak la ai taw... hahahaha

    ReplyDelete
  6. nih hang dok songeh2 dekat sini macam mana cerita?
    hahahaha

    ReplyDelete
  7. mang banyak tersongeh (tersengih) itu yg manyak songeh tu ! grrrr ~

    utk hilang kn ke marah an anda, moh ke sini !! cepat cepat

    http://emysk8tergurl.blogspot.com/2011/06/tiba-masa-beri-penghormatan-yg-ke-68.html

    weeee ~ =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi