Tuesday, May 3, 2011

BERTUNANG





Buka jer facebook tengok alahai sorang lagi kawan aku dah bertunang. Kawan-kawan baik plak tu semua. Haish....... Jeles jeles hahaha....

Ni bukan kes gedik nak menikah yer cuma tumpang gembira+excited kawan-kawan dah melangkah sebelah kaki ke alam berumah tangga ni.

TTM.... ehem, bila lagi nak hantar rombongan meminang ni?? Hahaha...

Sabar-sabar. Kalau ikut perancangan aku la hujung tahun ni, hahaha.. Gedik noks.

Tapi bila fikir balik, aku belum bersedia. Rasanya belum bersedia kot. Bila aku tanya balik kat diri aku sama ada dah bersedia ke belum, malangnya jawapannya tidak.

Tak puas lagi kot hidup membujang. Duit pon tak ada, TTM pon tak cukup duit lagi rasanya. Dah la lepas excident hari tu, banyak plak guna duit untuk settle keta dia. Tunggu claim insurans dan dengar-dengar nak tukar kereta baru, tak kawen lagi aku macam ni hahaha...

Kalau ikut aku nak bertunang setahun, kalau dia plak, tak mau lama-lama so kesimpulannya tak jadi bertunang hahaha... Gila kami 2 orang ni hehehe...

Tapi kan bulan 6 rumah aku ada kenduri, kenduri apa eyh?? Jeng Jeng Jeng...

Tetiba plak kan dok tak bersedia lagi la, dok tak ada duit la, tengok-tengok sampai rombongan meminang.. Terkujat-kujat aku hahaha.....

Jangan rombongan orang lain yang sampai dulu sudah, gigit jari TTM nanti keh3...

=P





Senyum Mau Maneh, lagi Maneh kalau ampa tolong VOTE, Makaseh

10 comments:

  1. wuwuuu T__T
    tau xpe.

    rase nk bertunang jugak nih. haha

    gatal* :P

    ReplyDelete
  2. hehehe..hang biler pulak nk tunang?hahha..xyah la tunang..kawen terus..nanti apik pi utagha noh

    ReplyDelete
  3. hehe..klu bertunang bg tau eh.takmo la sorok2 ngan sis

    ReplyDelete
  4. hhahaha.. cik gksb nak tunang... waaaaaa
    hahahahaha

    ReplyDelete
  5. tu dia..dah tumbuh jerawat kat hidung tu..jerawat gatal le tu..hehehe...(usik yer, jgn marah)

    ReplyDelete
  6. kan baru habis study ... tak kan dah nak kawen.. rugi oooo.. bukan nak halang tp biarlah kerja n merasa life sebagai pekerja dulu..

    tp kalau dah sampai jodoh kawen je lah.. n jangan tunang lama2 .. kawen je terus bila dh ada duit... bertunang adalah satu tempoh yg memenatkan n banyak ujian...

    ReplyDelete
  7. <-- nak bertunang jugak lah !!! ;p

    ReplyDelete
  8. CIK GKSB nk bertunang.. kami pown nk jugak sape nk msk minang nie..huwarghhh... hahahahaha

    ReplyDelete
  9. waah2 nak bertunang dah ka?eceh jgn lpa kabor ke teman yea yong hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi