Monday, May 9, 2011

HARI KEDUA~SEGALANYA PASAL KECINTAANKU




day two : 10 things you love

  1. Family aku. Yang ni tak payah habaq pon dah tau dah.

  2. Bear-bear aku. Walaupun dah besar. Bear-bear aku juga yang aku sayang. Buat peneman aku tidur. Sebab aku kalau nak tidur kena plok apa-apa dulu so bear-bear menjadi pilihan. Nak pelok suami tak ada lagi...opsss terlebih sudah =P

    Last Day di USM
    Model : Puteri


  3. Koleksi komik. Aku suka baca komik sebenarnya. Masa aku keja kedai buku dulu, ada stok komik baru sampai aku akan cop siap-siap. Dapat gaji jer terus beli.

  4. Motorsikal Suzuki Smash. Ni la kenderaan aku yang aku dok guna ulang-aling Alor Star-Penang. Dah banyak berjasa untuk aku.

  5. Laptop compaq. Tak ada laptop macam mana nak on9 ye dak??

  6. Semestinya nset Sony Erickson J105i dan juga ipong 4. Tapi aku suka nset sony lagi. Kalo tak ada nset tak lengkap hidup hehehe

  7. Hadiah befday yang budak-budak KBU bagi. Sayang sangat. Simpan tuuuu hehehe

  8. Blog GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR. Sayang oooo....dari 2008 lagi bersama dengan aku. Tak pernah berhenti menulis.

  9. Sayang TTM. hahaha boleh tera tu?? =P

  10. Dan antara kesayangan aku adalah kawan-kawan blogger aku. Sama ada yang pernah jumpa dan ada yang belum jumpa. Terutamanya geng Kami Blogger Utagha. Sayang ampa ketat-ketat.




Untuk Hari pertama punya boleh JENGUK SINI




Tolong vote GKSB untuk hari ini yer..
Makaseh =D

11 comments:

  1. yes2...gadis separa kampung syng sy..hahaha....

    ReplyDelete
  2. @Nora

    hehe kenangan seumur hidup..siap kena prank lg

    ReplyDelete
  3. jelesnya tgk froggy yg tomey tu ^^

    ReplyDelete
  4. nanti dah ada laki tak pandang dah bear2 tu..
    hahahah

    ReplyDelete
  5. nanti dah ada laki tak pandang dah bear2 tu..
    hahahah

    ReplyDelete
  6. sayang admin kami ketat2 jugak ... hihihihi

    ReplyDelete
  7. Setelah aku mlwt few blog ttg 10thing I love ni..aku dpt simpulkan yg blogger mmg akn syg blog mereka sndr+laptop+phone..hahaha..tanpa smua ni xhidup la bloger ya dak..hehe..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi