Tuesday, May 10, 2011

JOM MAKAN-MAKAN : MENU KITA HARI NI ADALAH....

Assalamualaikum semua....

Hye-hye....

Hari ni aku nak bawa ampa semua makan-makan ke 1 tempat.

Menu kita hari ni adalah

Taraaa.........


Cendol Pulut



Ok gerai cendul pulut ni ni terletak di Jalan Gangsa, Alor Star berhampiran Proton. Tepi Traffic Light tu.

Kalo orang Aloq Staq tau la kat mana.







Sedap baq hang.



Harga dia cuma RM 2. kalo cendol biasa tanpa pulut RM 1.50



Kat situ juga ada laksa. Boleh tahan juga la sedap. Cuma laksa dia besar-besar. Puas makan hehehe...



Fuh terliur dah ni.

Jom-jom mai makan sini. Tapi kalo mai sini roger-roger la aku sebab dekat dengan rumah aku ja.

=)




Sebelum tu mai VOTE GKSB dlu makaseh.

23 comments:

  1. saye mahu lakse...!! walaupun terliur tgok cendol.. tapi.. lagi teringin nak minom air tebu... someone help me.. hehhehe

    ReplyDelete
  2. amboiiiii dia... lapar terus nie.. grr

    ReplyDelete
  3. amboiiiii dia... lapar terus nie.. grr

    ReplyDelete
  4. bawa la Nadh.. bawa la Nadh.. :D

    ReplyDelete
  5. x sabaq nk blik kg pas 2 nak merayau puas2..slalunya blik kg dok umah ja..huhuhu.. lpaq cndol & lksa la plak ^_^

    ReplyDelete
  6. uih..cendoi puluit la habaq hg..lama dh x pekena...huhu

    ReplyDelete
  7. macam tau tau jer kesukaan maksu. cendol pulut

    ReplyDelete
  8. awat makan kat luaq? cik gk malas masak kantoi ;p

    ReplyDelete
  9. @SHAFMECHY

    ha p cari cepat...rugi kalo xpekena cendol pulut ni hehe

    ReplyDelete
  10. ayaq liuq meleleh tup tap tup tap dah ni,..adoooiiii..laksa tuuuuuu T_T

    ReplyDelete
  11. yang paling mahal klik vote gksb , ok saye vote , hehehe

    ReplyDelete
  12. ai pernah makan dekat kuala perlis. ade cendol dengan laksa. sedaappp !

    ReplyDelete
  13. kalau cendoi stail boh ais ketul camtu, x syok sgt mkn..

    ce pi try cendoi ais blended kt dgn insaniah tu..

    sedap kottt.. heheh..

    ReplyDelete
  14. wow..melaparkan..nmpak sedap laksa tu..
    dengan cuaca yg panas macam ni, kalau dapat cendol mmg best la kan..huhu

    ReplyDelete
  15. fuiyo..tempat ni..memang sempoi... sedap...sama macam kat taiping..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi