Sunday, May 29, 2011

"KOMPANG DIPALU..PENGANTIN BARU..."




Selamat Pengantin Baru kepada blogger Mizz Sue yang kini sudah bergelar Puan. Puan Suhaida Supalio.

Bila tengok gambar-gambar dia di Blog dia, rasa sweet sangat. Comel kan dia?

Tapi aku agak frust, memang aku nak sangat p kenduri kahwin dia kelmarin 28 Mei 2011, siap dapat kad kahwin lagi. Sekali aku contact sepupu aku dekat KL sana nu, depa plak p Kuantan. Tak ada orang nak amik aku kat stesen Bas. Mau tak mau, aku terpaksa cancel kesana.

Apa-apa pon sekali lagi Selamat Pengantin Baru buat Kak sue dah suaminya. Semoga berbahagia sampai ke akhir hayat.

KLIK SINI untuk ke blog Puan Sue




5 comments:

  1. alaaa siannn ~ takpa nnt kenduri sendiri ajak dia mai ! :p

    ReplyDelete
  2. tahniah buat blogger pn sue ni. Moga bkekalan ke taman2 syurga. Amin..

    P/s : kami tgu GK plak.. Lalalalalalalalala~~

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi