Wednesday, May 18, 2011

KONVOKESYEN UITM~TERHARU TENGOK REAKSI IBU BAPA






Hari ni aku ke UITM Arau sempena majlis konvokesyen adik aku.

Dia amik Diploma Sains Sukan dan sekarang ni sambung degree kat Uitm Shah Alam dalam kos yang sama juga.

Tahniah aku ucapkan pada my bro Megat Iskandar Zulkarnain.






Ada satu masa tu, tak tau la pasaipa aku rasa nak menitik air mata. Mungkin bila tengok reaksi ibu bapa yang datang untuk tengok konvo anak-anak.

Ada teruja, gembira, bangga, semua tu semestinya tergambar di wajah ibu bapa masing-masing.

Apatah lagi bila tengok ada yang bawa tok dan tokwan masing-masing, tiba-tiba teringat kat arwah tok dan wan yang tak sempat tengok hari konvo aku nanti.

Apa-apa pon aku gembira dengan adik-adik aku, alhamdulillah semua berjaya dalam bidang masing-masing.






Nak berkenalan ke? Singgah la Blog Dia




P/S: Bulan 9 ni aku plak konvo. Insyaallah...Harap2 lulus semua untuk sem ni,




Minta tolong Vote untuk GKSB Thanks


7 comments:

  1. tahniah kat adik GK n kat GK gak :)

    kami ni lambat g nak buleh konvo pun. haha

    baru sem 4 kot..

    mudah2an di permudahkan segala urusan, insyaallah :)

    ReplyDelete
  2. uitm arau!uitm arau huhuhu :P

    ReplyDelete
  3. Tahniah untuk adik GK n GK jugak.. :D

    ReplyDelete
  4. megat ney adk akak ek..apa2 pown tahniah.. =)

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi