Sunday, May 8, 2011

MEE UDANG SG 2 TERBAIKKK... APATAH LAGI BILA MAKAN DENGAN ORANG YANG MEMANG TERBAIK


Tarikh: 6 Mei 2011

Lokasi: Aziz Pak Ngah Mee Udang Sg 2

Penglibatan: Ahli Group Kami Blogger Utagha




Kejadian ini berlaku sempena hari terakhir aku di Penang. Dah abeh exam katakan hehe. So aku ajak depa pekena Mee Udang plak. Asalnya nak p pekena charkuetiau tapi dah selalu sangat alang-alang tukar selera plak.

Tapi memang sedap baq hang....


Mee Udang





Tak puas tengok yang tadi??

Meh tengok dekat sket tapi guna nset cabuk aku jer la..





Aku makan mee udang ni sampai tak panggung kepala. Kena udang 6 ekor plak dalam pinggan tu. Fuhh masyukkk..

Pastu ada plak yang tak makan udang, dapat lagi 2 ekor hehe sedap...



Belakang aku dengan Cik Zai Penang ada banner kedai tu

(sambil aku dok jeling-jeling cik Zai haha)

Pic kredit to Mikro Kokus



Pastu yang syoknya Cik Zai belanja kami makan sate.

Memang terbaikk ar.... Sedap. Sate daging dia tak liat. Lembut elok ja. Sate ayam dia pon sedap. Boleh rasa bahan-bahan yang dia perap tu. Memang sedap la...


Dari nset cabuk aku



Kebetulan ada plak bendang belakang kedai tu apa lagi, aku ajak ramai-ramai p amik gambar kat sana. (Asalnya ajak 4 orang ja sebab yg lain dah amik gambar dah tapi semua pakat bangun nak p amik gambar sekali hahaha)


Selang-seli





Ni sebahagiaan yang ada

dari kiri: Farhana, Lina, Jusiza, Mr Straw, NAMI, Erin, GKSB dan Cik zai penang

Yang tak ada dalam gambar Mikro Kokus, Adam, Naqiah (Jurukamera) Daus dan Hafiz Rahman (Hafiz mai lambat)



Lepas dah penat dok gelak dan bergambar tiba la masa kami pulang


Lambaian dari DIVA KBU hehehe Bye semua...



Terima kasih pada semua yang hadir. Mungkin lepas ni aku akan jarang turun ke penang dah kecuali la majlis Konvokesyen aku bulan 9 atau 10 ni kalo tak silap.

So masa untuk mencari kerja sekarang.

Senyum Mau Maneh

=D

Gadis Kampung Separa Bandar



Tolong VOTE untuk hari ni Terima Kasih



17 comments:

  1. huhu sama la kite.. miera pun dah last sem ni jugak kt pnang ni.. tp xpenah ada kesempatan nak makan mee udang kt sg udang ni lg..huhu..
    ~bestnye gather.. nk join, tp miera bukan org utara..cuma study kt pnang je..huhu

    ReplyDelete
  2. mahal x? wahhh.. bln 6 mra praktikal kt penang.nak carilah! XD

    ReplyDelete
  3. mmg terliuq abeh ni..dok tertelan telan ja ayaq liuq T_T

    ReplyDelete
  4. @Cik Miera

    try la nanti...

    boleh jer nak join..janji tinggal kat utara....

    =)

    ReplyDelete
  5. @Mra Mastura

    harganya berbaloi la dengan 6 ekor udang tu hehe...

    ReplyDelete
  6. @yaya

    hahaha sama la kita...dok teringat lagi ni....

    sedapnya.....

    ReplyDelete
  7. kedai nya kat ne ni? Sg Dua dlm Pulau atau seberang? Huhu

    ReplyDelete
  8. lawaa nya gambaQ depa.. jeleshh la camni.. T.T

    ReplyDelete
  9. hee pena mkn jugak kat cnie . ishh bila la buleh join sekali neh =.=

    ReplyDelete
  10. wahhhh sedapnyeeee.... tak pernah lagi lepak lama2 dengan utara :)

    ReplyDelete
  11. gambar kat sawah ni semua cantik2 la...

    ReplyDelete
  12. sonok reading ur entry..
    n hit me back k

    ReplyDelete
  13. alahaiii.. tiba2 tringin nak mkn mee udang..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi