Monday, May 2, 2011

MENITI BAHAGIA~



Semua orang pernah buat silap dalam hidup kita. Tak kiralah sama ada kecik ke besar kesalahan tu ia tetap memberi kesan kepada kita.

Aku pernah buat silap, dan aku menyesal sangat-sangat. Terlalu bodoh aku rasakan. Terlalu ikutkan perasaan.

Banyaknya dosa-dosa aku Ya Allah.

Semoga Tuhan mengampunkan dosa-dosaku.

Aku tak layak ke syurga mu tapi aku juga tak ingin ke neraka mu.

Ya Allah, terima kasih kerana hadirkan dirinya dalam hidup aku.

Sentiasa bersabar dengan kerenah ku dan menerima aku seadaanya.

Jadikan la dia seorang pembimbing yang baik dalam hidup aku.

Terima Kasih Ya Allah kerana hadirkannya dalam hidup aku.

Doakan kebahagiaan kami sampai akhir hayat insyaallah.




Dan kepada kamu, terima kasih kerana sudi menerima diri ini seadanya

Sanggup bersabar apabila ada saja perlakuan diri ini yang kadang-kadang tak masuk akal. Semua tu hanya untuk menguji sejauh mana tahap kesabaran kamu.

Dan kamu tidak pernah sekali pon meninggikan suara, menegur diri ini dengan baik. Dan aku tahu insyallah jika diizinkan Tuhan, kamu la lelaki yang aku inginkan itu.

Permudahkan la perhubungan ini, jauhkan kami dari perkara yang boleh merosakkan diri kami dan perhubungan ini.

Insyaallah dengan izin-Mu Ya Allah




Jangan lupa VOTE makaseh

10 comments:

  1. semoga berpanjangan jodoh cik gadis...

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah...
    janji ALLAH dalam surah an-nur...wanita yg baik untk lelaki yang baik...lelaki yang baik untk wanita yang baik..
    dan sebaliknya...
    oleh itu...
    jika kita inginkan yg terbaik berusahalah ke arah itu...amin...

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah...
    janji ALLAH dalam surah an-nur...wanita yg baik untk lelaki yang baik...lelaki yang baik untk wanita yang baik..
    dan sebaliknya...
    oleh itu...
    jika kita inginkan yg terbaik berusahalah ke arah itu...amin...

    ReplyDelete
  4. amin...moga menuju kebahagiaan yg abadi.itu doa sis buat adik cumil

    ReplyDelete
  5. amin2.. moga sama2 kita saling memperingatkan.. to kamu n dia, moga terpelihara hubungan ni. :D nt nak kenduri, jgn lupa pgl nadh ya. ne la tau. kamu tu pemes. da tak ingat nadh.. :P

    ReplyDelete
  6. semoga diberkati Allah...amin...barakallahulakuma...

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah. tumpang gembira :)

    ReplyDelete
  8. Semoga berbahagia .. gembira n dipermudahkan Allah segala urusan n keinginana...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi