Saturday, May 7, 2011

SEMUANYA HANYA SEPULUH (10)





Ampa kenal aku tak??

Mungkin ada yang kenal mungkin tak kenal dan mungkin juga yang kenal tapi tak berapa kenal. Ha macam mana tu?

Untuk ampa kenal lebih rapat dengan GKSB jom aku nak ajak ampa main 1 permainan.

Semua ni dari Blog Nana





Apa yang ampa perlu buat adalah berkongsi pasal ini sahaja selama 10 hari mengenai 1o perkara sehari mengenai diri ampa. Menarik kan?


day one : 10 things about you

day two : 10 things you love

day three : 10 things you hate

day four : 10 things you want to say to one person

day five : 10 wishes

day six : 10 items you can’t live without

day seven : 10 important people

day eight : 10 of your favourite songs

day nine : 10 ways to win your heart

day ten : 10 final words


Jom la join. Nanti mungkin kita akan lebih mengenali antara satu sama lain.





Sebelum tu minta tolong VOTE GKSB yer. Makaseh

3 comments:

  1. wah...kalau rajin join lah
    hohhoh

    ReplyDelete
  2. dekat2 ngan rumah sy ada pasaraya nama ben 10..hehe

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi