Thursday, May 26, 2011

SINOPSIS FILEM KARAK~GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR





Hari ni Filem Karak keluar dekat pawagam.





Walaupun aku tau yang aku ni jenis penakut dan menggelupur kalau tengok ceta seram ni, aku tetap nak tengok. Demi tidak menghampakan peminat aku. Ehhh??

Tak ada la kali ni aku akan menonton bersama seorang blogger ni yang juga merangkap classmate aku masa sekolah dulu.

Jom sapa berkesempatan kita p tengok kat Alor Star Mall.



Ni sinopsis Filem Karak


Filem Karak ini mengisahkan sebuah cerita lagenda dan kisah seram di sepanjang lebuhraya Karak dan merupakan filem seram cubaan pertama terbitan KRU Studio yang diarah oleh Yusry Abdul Halim.

Empat orang pelajar kolej yang sedang dalam perjalanan pulang ke Kuantan setelah menghabiskan masa malam mereka di Kuala Lumpur. Semasa perjalanan pulang, mereka terperangkap di dalam kesesakan jalaraya di sepanjang lebuhraya Karak.

Mereka perlu pulang segera kerana perlu menghadiri kuliah pada keesokan paginya, lantas memilih untuk menggunakan sebatang jalan lama tanpa mengetahui jalan yang mereka pilih akan merubah hidup mereka dengan pelbagai kisah yang menyeramkan.






Tengok trailer ni pon dah seram. Aku tak tau la macam mana keadaan aku satgi masa tengok filem ni.



10 comments:

  1. iklan kat tv smlm pon tunjuk seram gile hantu2 dlm cite ni. xsbr nk tgk jgk. hehe

    ReplyDelete
  2. wohooo...hati2 gksb, kalau takot tutup mata tau..hehe

    ayung mmg x berani betul nenngok cita antu la nih..:) ngeri~~

    ReplyDelete
  3. hehe.
    anggap je semua tu lakonan.
    eh.
    mmg berlakon kan?
    haha~

    ReplyDelete
  4. satgi aku mau hang tgok filem sambil ingat tagline header blog hang -> SENYUM MAU MANEH

    hahahahaha

    ReplyDelete
  5. nak tgk!! nak tgkkkk!! yeaayyy!! kalo cik GKSB dtg kl, kite leh blnje tgk wayang...hehehe :D

    ReplyDelete
  6. kite pon penakot tengok cite seram, tapi teringin nak tengok! =.='

    ReplyDelete
  7. harus tengok la ni.... seram tak agaknya ye?

    terbaru--> SECEBIS DAGING DI MATA KAIL --> .download.

    ReplyDelete
  8. lepas tengok trailer ni n baca yang hans tulis, cam nak tengok!! cam best je seram dia..

    "kenape lari, kate orang beriman.." kekeke..

    ReplyDelete
  9. filem2 KRU memang best, hehe...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi