Sunday, May 1, 2011

TAHNIAH KEPADA RATNA DAN SHIHA MENTOR. AYISH TERSINGKIR.



Selesai sudah konsert minggu ke-4 Mentor.

Keputusannya Ratna dan Shiha berjaya ke pusingan seterusnya.

Ayish protege Noh Hujan tersingkir




Ayish dan Noh Hujan





Walaupun macam tu. Boleh katakan inilah persembahan terbaik ayish sepanjang dia berada di Mentor jika nak dibandingkan dengan konsert sebelumnya sebab selalunya time dia nyanyi mesti aku rasa ngantok hehe...

Tapi kali ni Lagu yang dipilih bertenaga iaitu Nakal dan juga Laskar Cinta. Walaupun dia tak layak ke pusingan seterusnya rasanya mesti dia dah puas hati sebab dah lakukan yang terbaik.

Apa-apa pon tahniah la kepada Ratna protege Afdlin Shauki dan Shiha protege Datuk Sharifah Aini.

Tak sabar nak tunggu Mentor minggu depan. Nak tengok Salma hihihi




Minta tolong jasa baik ampa VOTE GKSB jap. Makaseh =)

5 comments:

  1. Tahniah..
    tp terlupa tengok tdi..adei

    ReplyDelete
  2. Tahniah..
    tp terlupa tengok tdi..adei

    ReplyDelete
  3. ayish tak ley nyanyi lagu pelbagai sgt...tk pa la rezeki dia kot len la nnty kan

    ReplyDelete
  4. ayish tak ley nyanyi lagu pelbagai sgt...tk pa la rezeki dia kot len la nnty kan

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi