Tuesday, May 24, 2011

"Tak semua yang kita impikan akan kita dapat"





Alhamdulillah...

Masih diberikan peluang untuk menghirup udara di dunia ini.

Jarang sekali aku update sekarang ni. 1 entry sehari. Tak macam dulu, sehari 2,3 entry. Serius semakin hari, aku semakin hilang semangat nak menulis blog.

Adakalanya banyak yang ingin aku tulis, ingin aku luahkan rasa hati tapi aku segan. Ramai yang sudah kenal aku di dalam realiti, bila aku luahkan dalam blog mungkin bila berjumpa nanti aku akan rasa segan.

Bila kita memendam perasaan jadi macam semalam, sakit kepala menyerang.

Dah beberapa hari aku tak on9 waktu malam. Hmmm...



"Tak semua yang kita impikan akan kita dapat"



Ayat ini sering berlegar-legar di fikiran aku. Aku cuba untuk bersyukur dengan apa yang aku miliki sekarang, tapi separuh hati aku mengatakan ini bukan yang aku inginkan. Ini bukan diri aku.

Tapi wajarkah aku melukakan hati orang lain semata-mata untuk memenuhi kehendak diri sendiri??


*Sigh


Buntu~




Gambar Hiasan




NOTACIKGADIS: Terima kasih kepada tulang belakang yang baru follow GKSB




12 comments:

  1. bc n3 d sini..

    http://akutetapaku85.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ehh.. jangan la putus asa. Kalau dah tak nak blogging, epol pun takmau jugak lah.. bolej gitu? huhu.

    Biasalah tu, orang baca blog kita. Sebab tu bila kita menulis kita kena tau apa yang kita tulis dan berhati-hati.

    Kadang orang follow blog kita bukan sebab apa sangat, nak kenal kita lebih dekat. Cuma, kadang kita tercuai dan salah tulis pun boleh buat orang terasa.

    Malu tu biasalah, kalau nak malu-malu macam epol gamaknya memang tak dapat hidup maju ke hadapanlah kan.. hehe.. cayok2!


    p.s : GKSB antara bloglist yang epol selalu lawat. Jangan hampakan 'peminat' hebak seperti saya naa.. bhaha!

    ReplyDelete
  3. hnya mmpu berdoa dan berserah sahaja pada yang Maha Esa..lagi pun kita dh stkt yg mmpu dah kan..

    ReplyDelete
  4. pape pown doa yang terbaik untuk gk!!!

    ReplyDelete
  5. Blog kita hak kita..
    Tak semua orang bleh terima apa yang kita fikir betul..
    Jgn ikut kehendak orang sgt..
    As long kita nk menulis..kita tulis saja..
    tak semestinya semua betul

    1 fact + 9 lies = story

    ReplyDelete
  6. betul la GKSB..bila org 2 terdekat dh tau pasal blog kita..rase tidak bebas lagi nak meluahkan ape kat blog..erm...

    ReplyDelete
  7. patutlah sekarang susah nak tgok hang online malam

    Meatball IKEA Halal

    ReplyDelete
  8. GK..TAK SEMUA APA YANG KITA INGIN AKAN KITA DAPAT DAN TAK SEMUA APA YANG KITA DAPAT ADALAH YANG KITA INGIN KAN..TP KITA PERLU USAHA UTK DAPATKAN APA YANG KITA INGINI

    ReplyDelete
  9. kite x boley nak puas kan hati semua org...

    cukup lah kite amek yang baik2.. yang x ok kite tolak tepi...

    nur kasih x besh

    ReplyDelete
  10. mmh lumrah alam begitu..untuk kepentingan sendiri, orang lain yg merasa sakitnye...:(

    ReplyDelete
  11. kalo rasa teman untukmendengar msalah jz feel free to contact me..insyaAllah...semoga terus tabah.. aima pon selalu masuk baca blog GK cuma jarang drop komen..huhu..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi