Sunday, May 15, 2011

TERJAH: BILA GENG BLOGGER UTARA MENERJAH RUMAH BLOGGER INI, ADAKAH MENJADI MIMPI NGERI KEPADANYA?





LOKASI: PENDANG (RUMAH KAK SHIDA) & PENDANG LAKE RESORT

TARIKH: 14-5-2011

PROGRAM: PROGRAM SUKA HATI FASA 4 GROUP KAMI BLOGGER UTAGHA




Atas jemputan oleh tuan rumah, Kak shida, sekali lagi geng Kami Blogger Utagha (KBU) telah menggegarkan Pendang iaitu destinasi kami seterusnya.

Yang pasti makanan memang sedap. Soto yang kak shida buat mabelesss.. Sangat-sangat sedap. Kebanyakan kan tetamu makan sampai tambah 2,3 kali. Tapi rekod dipegang oleh Hidir iaitu 4 pinggan hehehe....

Apa-apa pon, memang meriah.Family kak shida memang sporting. Bila tengok gelagat budak-budak KBU ni memang boleh buat pecah perut gelak hihihi...

Tak pon mungkin kah menjadi mimpi ngeri?? hehehe

Jom tengok gambar



Selepas makan bihun soto, kami dijamu pula donut, kuih sagu dan juga agar-agar.



Antara geng blogger lelaki yang hadir sambil beraksi dengan T-Shirt KBU






Geng-geng comel hihihi





Apa-apa pon terima kasih kepada kak shida kerana menjemput kami semua ke rumah kak shida.

Makanan yang disediakan memang sedap. Kalau buat jadi menantu pon mak mentua tak payah risau dah sebab kak shida masak memang sedap.

Sapa nak berkenalan dengan kak shida boleh la ke blog beliau. Cahaya Nur Qasih

=)

12 comments:

  1. hanya mampu tersenyum melihat gambaq2 ampa semua kat umah kak shida..hihii..syang KBU gemoks-gemoks

    ReplyDelete
  2. alhmdlah....setiap orang ada anugerah nya...itu la yang ayah kata di dapur...dah boleh nikah nie...hhahaa..jgn serik mai nah umah kak

    ReplyDelete
  3. lepas dapat donut pink perut terus senyap x mintak makanan laen dah.. ihihihi.. smlm mmg best!!!

    ReplyDelete
  4. nk kena uat kat umah tatia pulak la.. :)

    ReplyDelete
  5. dtg sambil senyum2 tgk pic geng2 KBU dirumah kak shida hehe nanak juga!! donut buatan kak shida nmpk sedap waa..nanak 1 pinggan haha

    ReplyDelete
  6. <-- buat buat tak baca .. lalalalala

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi