Monday, June 13, 2011

AKADEMI FANTASIA LAKNATULLAH???



Akademi Fantasia dah habis??

Elok sangat la tu. Dah terkubur eyh??

Dah la tak best. Banyak pembaziran plak tu.

Baru-baru ni kecoh AF buat konsert berdekatan dengan masjid. Apa nak jadi la.

Ramai blogger yang dok up entry pasal ni, menentang habis-habisan tapi ada plak yang dok menentang tu dia pon dok tengok konsert AF tu.. Cam mana tu??

Apa-apa pon aku tertarik dengan ceramah yang disampaikan oleh ustaz Azhar Idrus. Sekali pandang muka dia macam cikgu Azahari, cikgu pengajian am aku dulu hehe...


Katanya AF laknatullah....Wallahualam...




Walaupun video ni dah lama, tapi ia tetap berkaitan dengan AF.


Dan ada 1 lagi video yang aku ingin kongsikan dengan ampa.




Sama-sama kita amik iktibar.




NOTACIKGADIS: Insaf, dunia karoke akan ku lupakan.



16 comments:

  1. memang tak tengok langsung AF..., imam muda pun tak tengok juga... hehehe

    tak tengok tv dah lama

    ReplyDelete
  2. hihi. time to insaf.

    nasib baik dah habis dah. :D

    ReplyDelete
  3. teringat sham kamikaze.. aku senang dgn cara dia.. ada komen?

    ReplyDelete
  4. alin x pandia kara0ke.. rasa s0re x sedap.. walaupun nyanyi lagu negara ku.. huhu

    ReplyDelete
  5. kite karaoke dalam bilik ayaq je dah la anyss..hik3..

    ReplyDelete
  6. @a kl citizen

    sejak dok tanam anggur ni tgk TV dh jadi 1 hobi hehe

    ReplyDelete
  7. @alin

    ahaha.. GK pon rasa sora xsedap, tapi syok2 ja nyanyi keh3...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi