Thursday, June 2, 2011

BILA RODA BERPUTAR




Hidup ni macam roda

Adakala kita berada di atas, berada di puncak

Tapi bila ia berputar tak mustahil kita boleh berada di bawah.

Kalau dulu kita asyik mencari salah orang, dan bila sampai masa terkena batang hidung sendiri

Baru kita nak beringat.

Lumrah hidup.

Dunia..Dunia..





NOTACIKGADIS: Hidup ni jangan sombong sangat dengan nikmat diberi, berpada-pada lah.

8 comments:

  1. meaw tak sombong kan ...... ! :P

    ReplyDelete
  2. Hidup ini tidak selalu indah...tapi kita boleh menjadikan ia indah...jadikan lah ia indah pada pandangan Allah berbanding indah pada pandangan manusia...

    ReplyDelete
  3. Btol tue, kadang2 terlalu lama kat atas x sdar yang kita akan jatuh tergolek...

    Entry terbaru -> Pertandingan Fesyen Tikus Di New York... (",)

    ReplyDelete
  4. bila dapat nikmat pon bersyukur, bila dapat musibah pon bersyukur :)


    cantik gambar :)

    ReplyDelete
  5. yup.. setuju sgt2!... huhu

    http://ecilpseorange.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. pengajaran nye.. jgn terlalu sombong bila berada diatas..

    ReplyDelete
  7. AKAK punya prinsip senang je.. kalau la sombong tu bleh dapat duit juta2 akak pun nak sombong tapi pasal kalau sombong tu tak dapat apa2 maka akak memang tak pernah @ akan sombong...
    Lagipun kita hidup ni bukanya tau umuq panjang ke dak.. so.. wat pa nk sombong2 ... sat g mati pun org tak mai tengok... huhuhuhu...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi