Monday, June 13, 2011

BLOG REVIEW: SI AFRO YANG KIUT~~


Dah lama aku tak buat Blog Review kan??

Biasala kadang-kadang aku ikut jer kalo tetiba aku rasa nak review, aku review. Sebelum ni aku pernah review beberapa blog. Ada juga yang dah amik tindakan untuk perbaiki blog mereka Syabas aku ucapkan.

Untuk lihat blog yang aku pernah review boleh klik SINI

Blog mana plak yang menjadi pilihan kali ni??

Kali ni aku memilih blog anak muda yang bertubuh kecil tapi berjiwa besar. Sangat cintakan fotografi.

Blog yang dimaksudkan adalah blog Nadzli Azlan




Pemilik blog Reaching to the skies ini bagi aku sangat unik.

Kat mana yang uniknya??

Taraaaa.......




Nampak tak rambut afro dia tu?? Tu yang menambahkan keunikannya. Macam gula-gula kapas kih3.... Beliau turut dikenal sebagai Afrospex

Disebabkan minat Nadzli yang mendalam dalam fotografi, dah banyak kali foto yang dirakamkannya berjaya terpilih untuk dipaparkan di blog DSLR Malaysia 1 Hari 1 Foto.





Yang terbaru adalah bertemakan Warna Warni. Antara gambar yang dia pertaruhkan adalah gambar ini




Gambar keluarga Kami Blogger Utagha


Boleh KLIK SINI untuk lihat entry tersebut.




Berikut antara koleksi gambar-gambar beliau

Penang Bridge





Watersplash


Untuk Lihat koleksi fotografi dia yang lain anda boleh jenguk SINI

Cuma satu jer GKSB nak tegur, mungkin header tu adik boleh tukar sebab tulisan Reaching to the skies dekat Header tu agak sukar untuk dibaca. Kalo tukar cuba tonjolkan identiti adik kat Header tu orait??

Tapi kan, tapi kan... Tiba-tiba aku rasa kecewa bila baca entry dia yang latest ni




Alahai adik rambut afro, janganlah berhenti blogging. Teruskan berblog, kalo rasa tak ada feel try adik Afro tonjolkan gambar-gambar yang adik ambil untuk letak kan dalam blog. Maksudnya perbanyakkan entry yang bertemakan fotografi.

So bila benda tu kita minat automatik feel tu mai balik.

. GKSB pon pernah rasa macam tu juga, tapi GKSB buang jauh2 perasaan tu, dengan sokongan dari kawan-kawan terus tak jadi nak berhenti berblog. So keep blogging ye??

Itu saja segmen Blog Review kali ni.

Untuk berkenalan dengan lebih rapat dengan dia ampa boleh TEKAN SINI



9 comments:

  1. cantik btul gmbar2 yg nadzli azlan ambil ni....

    ReplyDelete
  2. jeles la camni.. awat adik aja? abg tadak ka? lalalalalala~~

    ReplyDelete
  3. gegula kapas sedap,tapi gegula kapas hat kat ataih tu tak sedap, tu laaa...saipa la nak quit from blogging.....jgn la abg afro,huhuhuhu....

    ReplyDelete
  4. la kenapa plak nk quit tu adess suka tgk pic2 yg nadzli ambik tu la adess takmo la quit uhuhu afro terbaik huhu

    ReplyDelete
  5. cantik gmbr2 dia...

    part nk stop blogging tu, saye pun rasa feel yg sama..uhukk

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi