Wednesday, June 22, 2011

GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR MIMPIKAN BLOGGER TERKENAL???



Google



Pagi tadi bangun-bangun aku tersenyum sendiri. Boleh plak aku mimpi seorang blogger ni. Kalau aku sebut sapa mesti ampa kenai punya. Dia ni memang terkenal sebab pakar fotografi. Rupa pon boleh tahan juga keh3..

Yang syoknya aku mimpi terjumpa dengan dia pastu siap bergambar dengan dia plak. Oh syahdunya haha..... Dah la jejaka tu blogger femes. Terharu cheq. Tak dapat jumpa betul-betul dapat jumpa dalam mimpi pon jadi la hahaha..

Yang tak tahan tu siap bergambar dengan dia plak. Macam retiss plak kan?? Nak tau blogger mana yang aku maksudkan tu?? Ehem ehem... Cheq malu la.

Aku mimpi.......mimpi........ Aizul Marcello. Kah3....

Macam mana boleh mimpi dia pon aku tak tau. Maybe sebab dok suka tengok gambar-gambar yang dia amik kat blog dia kot.

Masuk ni dah 2 orang blogger aku pernah mimpi. Sebelum ni boleh p mimpi Mikro Kokus. Yang tu lagi sakan, mimpi bercinta dengan dia pastu kantoi dia tau aku dah ada TTM hahaha... Lawak-lawak.

Ni semua gara-gara sebelum tdo, aku tengok gambar yang dia post kat FB. Tak pasal-pasal masuk dalam mimpi. Hahaha...Macam-macam.




16 comments:

  1. teruk kalo camni ha.. bley plak mmpikan si marcello tuh.. hahhaa..:)

    BLOG CERITERA KISAH

    ReplyDelete
  2. amboi .. mimpi blogger lelaki je ka.. hahaha.. sekadar mimpi pun jadilah kan.. best jugak kira dalam mimpi kadang2 macam real je..

    ReplyDelete
  3. suka jugak usha gambar2 kt fb and blog dia.. ^^

    ReplyDelete
  4. wah.. dasat betol,smp terbawa2 mimpi! :B

    ReplyDelete
  5. hahahaha.. bahaya. jangan angau lak.

    ReplyDelete
  6. kahkahkah !! berangan sebelum tidoq la tu ;p

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi