Monday, June 6, 2011

GAMBAR SEKITAR PERKAHWINAN SHIDA DAN ZAKRI | GADIS KAMPUNG SEPARA BANDAR


Sabtu yang lepas ( 4 Jun 2011) seorang lagi kawan sekelas masa aku kat SM Teknik Kangar dulu selamat mengakhiri zaman bujang, iaitu Shida. Setakat ni dah 2 orang kawan sekelas kami yang dah kahwin.

Yang lain-lain bakal berkahwin, bila?? wallahualam...

Hari tu aku bersama Hans, Afzal dan Siti Mariam, berpakat nak p sekali. Masa nak sampai tu macam-macam kejadian berlaku disebabkan kami semua tak tau jalan dan hanya berpandukan peta pada kad kawen. Siap kata peta silap lagi hahaha..sedangkan cari tak jumpa..

Dan akhirnya sampai walaupun berpeloh-peloh. Mekap cair kot keh3...

Jom tengok gambar pengantin




Zakri: Ayang...tengok tu..kasih sayang abang pada ayang seluas sawah padi di sana..

Shida: Abang ni...So sweeetttt.....




Main cuit-cuit hidung..... Romantika




Ehem ehem...ampa buat apa ni dalam kelambu tu..

Keh3....




Dan dalam banyak-banyak gambar, gambar di bawah ni paling teruk kena bahan dengan kawan-kawan aku




Tapi bukan sebab depa, tapi sebab jurukamera dan tukang suruh posing iaitu aku hahaha...

Ada ka pengantin lelaki yang tutup muka, sepatutnya pengantin perempuan yang tutup muka hahaha......

Hentam saja la labu... 1st time jadi jurukamera pengantin, pegang kamera hat mahai plak gara-gara tuan punya DSLR segan nak suruh pengantin posing ahaha...






Auuuww chak! main chak, chak plak dah hehe




Masa baru sampai tu, sempat jumpa Ida iaitu ketua tingkatan kami masa sekolah dulu..Tapi dia nak balik dah. Sebelum balik amik gambar dulu

Dari kiri: Ida, Mariam, Tak kenal, Pjai, Hans (tukang amik gambar)




Dari tengahari sampai ke petang lepak rumah kenduri. Riuh rendah walaupun masa tu kami berempat ja yang mai. Tak larat nak gelak dengan aksi Pjai... Dari sekolah sampai sekarang ni tetap dengan lawak 3 suku dia haha...

Shida walaupun dah jadi isteri orang tetap gila-gila macam dulu gak. Hehehe

Dan ni gambar terakhir kami sebelum balik bersama dengan pengantin.





Dan pada Shida dan Husband, Zakri, semoga perkahwinan ampa kekal sampai akhir hayat dan berbahagia sampai bila-bila.

Tak sabar tunggu ampa dapat baby keh3...






Special thanks to:

Tuan punya DSLR: Pjai

Pembantu jurukamera: GKSB & Siti Mariam

Tukang bawa barang: Hans



Lagi cerita di blog Hans

16 comments:

  1. yg dlm kelambu tu hati2 sikit..kang jd isu gambit pulak.. hahaha

    ReplyDelete
  2. tak payah nak tukang bawa barang sangat lah derr..
    aku tukang bagi idea kut...
    :-)

    ReplyDelete
  3. gambar atas katil tutup muka tu sah2 kelakar! hahahaha.. sian ngan pengantin yang kena buli suh posing.

    hans tukang bawa barang je? bukan tukang makan sekali ke? hahahaha

    ReplyDelete
  4. @hans

    ahahaha...saja syok pekena hang..

    asyik kena pegang barang ja hang ritu haha

    ReplyDelete
  5. @ASADA

    hahahaha...

    memang pon..memang kena "bahan" teruk pasal tu...

    si pengantin pon ikut ja...

    keh3...

    ReplyDelete
  6. @shafiq

    makaseh..maybe suasana latar belakang tu yg lagi menarik

    =)

    ReplyDelete
  7. hahahaha...nasib aku baik...buat tak memang aku biaq ja barang2 hang pa semua

    ReplyDelete
  8. siap sebut smua krew2 dia tu..haha

    ReplyDelete
  9. len macam jer nengok muke si hans tu.. haha

    ReplyDelete
  10. jealous pulak aku tengok org kawin...

    ReplyDelete
  11. member dh nek pelamin da.. u bila lg ?? haha

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi