Saturday, June 4, 2011

GAMBIT OH GAMBIT | BIKIN KECOH LA HANG NI




Sekarang ni kecoh plak pasal isu Sabit, eh silap, Gambit yang dikatakan menghina blogger dengan bahasa kasar dan kesat gara-gara video klip arahannya yang mendapat kritikan hebat terutamanya dari bloggers.

Bila timbul isu ni ramai yang tanya "sapa tu? Tak kenal pon Gambit" Ampa tak kenal pon tak pa, tak rugi kalau tak kenal pon. Huhuhu

Malas plak aku nak amik port pasal ni. Kalau perangai cenggitu kita pon boleh fikir sendiri macam mana jenis orang dia tu.

Nak kata popular jauhh sekali opsss.....

Apa-apa pon tepuk dada tanya hati...

Senyum Mau Maneh

=D





13 comments:

  1. Kak Es pun dah terjah blog gambit tu..
    :(

    ReplyDelete
  2. gambit ni biadap !
    macam ni artis malaysia??

    http://kirinselamaperak.com/biadap-kirin-selama-perak/

    ReplyDelete
  3. ringkas dan padat,si sabit tu macam-macam haeiiiii, macam mana mau bikin video yg berkualiti kalau dia merosakkan video tu sendiri dan menghina orang macam kita ni ...haiyaaaaa,sabit-sabit..eh silap,gambit-gambit.....

    ReplyDelete
  4. tula kan.. malas nak ambik port jugak.. yg penting senyum mau maneh kan gk kan..(^_^)

    ReplyDelete
  5. First time dengar pasai gambit ni... Blur

    ReplyDelete
  6. mmg tak lama la dia ni.. berlagak gilaaa...

    ReplyDelete
  7. HARINI BARU CEQ KENAI SAPA GAMBIT TU.HUHU

    ReplyDelete
  8. betul, setuju!
    followed.
    jom terjah vlog omel
    http://belog-azrin.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. mulut mcm longkang je si gambit tu! konon hensem tapi hampeh!benci dia cukop2!

    ReplyDelete
  10. Setuju benar dengan kata-kata ampa..sweet sangat..dia boleh fikir sendiri lepas ni.. haha

    ReplyDelete
  11. xminat sama itu sabit juga...eh gambit hehehe..tp tatak baik pula mau kutuk-kutuk....dosa oooo hehehe...kita blogger bg pandangan jer dah dier xdpt nak trima...nasib la hahaha...

    ReplyDelete
  12. teruknye dia tu...

    marilah join kontest blog saya dan marilah beli brooch di blog saya :
    http://fasham87.blogspot.com

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi