Monday, June 13, 2011

GKSB ADA TANDA-TANDA SAKIT JANTUNG???



Sejak 2 menjak ni memang aku rasa kurang sihat. Kadang-kadang rasa sesak nafas. Adakalanya tiba-tiba rasa loya sampai nak muntah.

Yang paling aku tak tahan bila rasa sakit dada dan sesak nafas. Aku pernah alaminya dulu sampaikan 1 tahap, bila aku dok dalam bilik aircond, sakit dada tu menyucuk-nyucuk.

Bila aku p check, aku cerita apa yang aku rasa dekat doktor, doktor kata ada tanda-tanda sakit jantung. Tapi minta simpang la. Dah lama tak rasa sakit macam tu sekarang ni dia mai balik.

Bangun tdo pagi tadi rasa penat sangat. Tercungap-cungap aku macam orang lari 100 meter padahal dok baring ja. Cuma aku ubah letak bantal bagi tinggi supaya senang aku nak bernafas.

Aku harap semua ni sementara ja.



6 comments:

  1. harap2 tak ada apa2.
    jaga kesihatan, jangan buat kerja keras sgt :)

    ReplyDelete
  2. uih..bahaya ni...daus doakan gksb sihat k

    ReplyDelete
  3. banyak rehat tahu ! makan kena jaga :D

    ReplyDelete
  4. jgan lupakn ubat...setiap sakit ada ubt nye,..selain mati je xde ubat la gk...KBU n fmliy gk syg gk lg...ehhehe

    ReplyDelete
  5. aduhai..
    mintak dijauhkan la..

    ReplyDelete
  6. uiii.. mengejutkan...
    mudah-mudahan xdk apa2..
    bykkan bersenam n kurgkan mknan berkolestrol..
    insyaAllah...

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi