Tuesday, June 7, 2011

JUVANA | AKU SUKA BUDAK KEDAH SEMALAM







Sapa tengok JUVANA semalam???

Mesti peminat JUVANA ternanti-nanti episod seterusnya. Sapa yang tengok dari awal memang tak kan miss punya cerita ni setiap hari Isnin, jam 9 malam pasti akan terpacak di depan TV dah.

Macam tu juga aku dan keluarga.

Tapi episod semalam memang menghiburkan. Buat kami sekeluarga gelak sakan hehe dengan kehadiran watak baru yang dilakonkan oleh Fimie Don aka Kedah dalam cerita tersebut.

Pandai dia cakap utara, tapi sekali dengar dah gaya orang Penang cakap bukan Kedah hehe..

Paling best dialog ni

"botak macam toyol..telinga capang..kalau antena tak ada boleh pinjam"

Ahahaha.....

Makin menarik plak drama ni. Tak sabar nak tunggu sambungannya minggu depan.

=)

18 comments:

  1. memang budak kecik tu stylo habis :D

    btw, muka fimie tu ade iras sikit dgn my lil bro. ;p

    ReplyDelete
  2. haha..mmg klakar la smlm pnye episod...kaw2 pnye botak kne tiow!!hahaha

    ReplyDelete
  3. suka part Daim gelak kuat. hehe :)

    ReplyDelete
  4. same too
    I like the fimie don character as Budak Kedah yesterday
    so funny
    hohoho

    Juvana Episod 7

    ReplyDelete
  5. x sbr tunggu episod seterusnya

    ReplyDelete
  6. hahaa.. suka yer tengok jivana .. huhu

    ReplyDelete
  7. hahah betul betul..mau x naik angin so botak tu a...akhirnye kuku bertemu ruasnya...

    ReplyDelete
  8. @pakbsyahot

    tu la pasal..sonok tgk botak kena buli balik dgn budak kecik

    ReplyDelete
  9. x tengok sbb time tue dah sedap tido.. hahahaha :p

    ReplyDelete
  10. tengok bila ada kelapangan...

    ReplyDelete
  11. kelakor habis semlm tgk haha

    ReplyDelete
  12. stailll ganaihh gila . sukaaa . ngehngeh

    ReplyDelete
  13. wahh. mcm bes jea. rugi tak tgk. :(
    da la lps nh nak kene balek hostel. huhuu

    ReplyDelete
  14. perghh! tp rsenye klaw sy jd daim 2..da lme blasah botak 2! haha..emo lak!

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi