Saturday, June 4, 2011

KAHWIN OH KAHWIN | SELAMAT PENGANTIN BARU SAYANG



Kenduri, kenduri, kenduri dan kenduri lagi..

Ahahaha...

Penuh dengan kenduri.. Mesti ampa pon alami perkara macam ni kan? Banyak sangat jemputan sampai tak tau nak p yang mana satu.

Tapi aku usahakan juga untuk memenuhi semua jemputan yang mana termampu aku p.

Kebanyakan kenduri kawan-kawan aku kahwin, yang sebaya dengan aku.

Ramai juga eyh yang dah kawen di usia 23 tahun ni??

Aku plak rasa macam belum bersedia plak bila fikir-fikirkan balik. Maybe tahun depan or 2 tahun lagi kot insyaallah...

Setakat ni dah 3 kenduri aku hadiri. Gambar belum sempat di transfer lagi.

Tapi meh tengok pic ni dulu



Majlis perkahwinan kawan baik aku Adila Abdullah dan Rezuan yang juga merupakan pemain bola sepak USM FC.

6 tahun menjalin cinta akhirnya kekal ke jinjang pelamin.

Ni serba sedikit status Adila di Facebook:



6 tahun menyulam cinta.... ^_________^
1st yr: permulaan percintaan yg bnyk dugaan... saingan hebat!!!
2nd - 4th yr: terbukti dia milik sy kn.... hehe
5th yr: cnta & syg smkin kukuh.... ENGAGEMENT..... ♥
6th yr: wowww!!! hr yg dnnti2 smkin tba..... kmi brsyukur dgn prjlanan hdup yg tlah dtntukn oleh NYA... alhamdulillah....




Semoga pasangan ini berbahagia sampai ke akhir hayat mereka

=)

11 comments:

  1. gk bila lg.??kami xsabo nk mkn free nie.??wakakaka

    ReplyDelete
  2. mendoakan kebahagiaan depa.. berkekaan hingga ke taman2 syurga. :)

    ReplyDelete
  3. alolo...sabar na..akan sampai masanya nanti ..akak doa dr jauh tuk cik GK..

    ReplyDelete
  4. kahwin awal dpt anak awal.. hehe

    ReplyDelete
  5. thniah tuk psngn..rmainya kawen muda.

    ReplyDelete
  6. @angah

    GK?? tunggu orang mai masuk minang ja ni kah3..

    ReplyDelete

TeRiMa KaSiH KeRaNa MeNiNgGaLKaN PeSaNaN =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ GadisKampungSeparaBandar 2013 | All Right Reserved
Designed By
Shahada Fauzi